Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: مدافع مارسی به من گفت «میمون حرام‌زاده!»

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درگیری فیزیکی بازیکنان پاری‌سن‌جرمن و مارسی و اظهارات نژادپرستانه، در اواخر بازی شب گذشته در لوشامپیونه، حواشی زیادی به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، مارسی و پاری‌سن‌جرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند و تیم مارسی توانست با یک گل برابر حریف خود به پیروزی برسد.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
پیام عجیب نیمار پس از اخراج: متاسفم که یک مشت به دهن آن احمق نزدم! + عکس

نیمار در وقت‌های تلف شده در یک درگیری به گونزالس ضربه زد و پس از بازی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد که این بازیکن به او توهین نژادپرستانه کرده است. در حالی که بازی در وقت‌های اضافه پیگیری می‌شد، یک خطا باعث درگیری شدید بازیکنان دو تیم شد و داور بازی که از کارت‌های زیادی استفاده کرده بود، 5 بازیکن از دو تیم از جمله نیمار را اخراج کرد.

نیمار، ستاره خبرساز تیم پاری‌سن‌جرمن هم پس از درگیری شب گذشته در بازی پاریس و مارسی و اخراج از زمین، در توییتر خود مدعی شد که آلوارو گونزالز مدافع حریف او را «میمون» خطاب کرده است. به این ترتیب، نیمار بازیکن حریف را به نژادپرستی متهم کرد و باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه چه تصمیماتی درباره این بازی جنجالی خواهد گرفت.

این بازی پرحاشیه با 14 کارت زرد و 5 کارت سرخ به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала