Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول و یونایتد سرِ تیاگو میخواهند از بایرن باج بگیرند

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولی هوینس مدیرعامل سابق بایرن مونیخ، معتقد است که لیورپول و منچستریونایتد در تلاش هستند که این تیم را تحت فشار قرار دهند تا تیاگو آلکانتارا را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن سابق بارسلونا نقش کلیدی در موفقیت بایرن در سال‎های اخیر داشته یکی از آنها پیروزی این تیم در فینال لیگ قهرمانان با نتیجه 0 - 1 برابر پاری سن ژرمن در لیسبون است.

 بازیکن 29 ساله تیم ملی اسپانیا اخیر به شدت به لیورپول لینک شده اما هوینس معتقد است که اشتباهاتی در این میان نیز شکل گرفته است.

​او به اسپرت وان گفت: " این موقعیت سختی است. چندی پیش ما بر سر قرارداد جدید 4 ساله توافق کردیم. چند روز بعد او گفت که به دنبال چالش جدیدی است که کاملا قابل قبول بود. فکر می‌کنم او مشخصا با لیورپول یا منچستریونایتد به توافق رسیده است حالا هر دو باشگاه در حال بلوف زدن هستند و هیچکدام رسما با بایرن تماس نگرفته‌اند. از نظر ما این درست نیست. آنها در تلاش برای باج گیری از ما هستند چرا که می‌خواهند تا هفته آخرصبر کنند و سپس پیشنهاد ارزانی ارائه کنند. در این صورت بایرن باید از خودش بپرسد که آیا می‌خواهند با این روش کنار بیاید یا به بازیکن اعلام می‌کند که باید در تیم بماند. سه هفته داغ را تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پیش داریم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала