Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم چلسی با قراردادی 2 ساله در راه یوونتوس

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرو
ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی چلسی بزودی لیگ برتر انگلیس را ترک می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا خبر داد، اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی با یوونتوس به توافق رسیده و آماده پیوستن به قهرمان سری آ است.

ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اولویت‌های چلسی در خط حمله؛ تمدید با ژیرو و انتقال آزاد مرتنز

یوونتوس که به صورت جدی به دنبال جذب یک مهاجم هدف است با توجه به مشکلاتی که در خرید لوییز سوارز، ادین ژکو و ادینسون کاوانی وجود دارد، می‌خواهد مهاجم بلند قامت تیم فوتبال چلسی را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود طرفین با انتقال این بازیکن به مبلغ پنج میلیون یورو توافق کرده‌اند.

در صورتی که این انتقال صورت گیرد، مهاجم 33 ساله برای 2 فصل همکاری 9 میلیون یورو کسب خواهد کرد. چلسی نیز از این انتقال حدود 5 میلیون یورو نفع خواهد برد. وی در فصل قبل برای تیم آبی‌پوش شهر لندن در 24 بازی 10 گل زد. او پیش از حضور در چلسی، از سال 2012 تا 2018 در تیم فوتبال آرسنال بازی کرده است.

فصل جدید رقابت های سری آ از هفته آینده شروع خواهد شد اما هنوز یوونتوس یک مهاجم نوک تخصصی در تیمش ندارد زیرا شب گذشته بود که مشخص شد گونسالو ایگواین برای فسخ قرارداد با یوونتوس به توافق رسیده و مقصد بعدی او تیم تحت مالکیت دیوید بکام یعنی اینترمیامی خواهد بود.

با توجه به طولانی شدن روند انتقال سوارز به تورین و اینکه از چند روز دیگر فصل جدید آغاز خواهد شد، یووه حالا به جذب گزینه‌های جدید نیز فکر می‌کند و انتقال قرضی مویس کین از اورتون یکی از آنها محسوب می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала