Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست خرید کومان در بارسا؛ نسخه‌ی هالندی بارسا در راه است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی هالندی بارسا قصد دارد بازیکنان پیشین خود در تیم ملی هالند را دوباره در بارسا تحت اختیار داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان به دنبال شروع پروژه‌ی جدیدش در بارسلوناست و در این راستا می‌خواهد بازیکنانی را که به آن‌ها اعتقاد دارد به بارسا بیاورد و آن‌هایی را که از نظرش ناکارآمد هستند به فروش برساند. کومان چندی بیش به برخی از بازیکنان بارسلونا گفته بود که باید باشگاه را ترک کنند و اکنون لیست خرید خود را به سران بارسا تحویل داده است.

بارسلونا پس از فصل ضعیفی که سپری کرد به دنبال تغییر و تحول است. به گفته‌ی مارکا، سرمربی بارسلونا لیستی چهار نفره را به سران بارسلونا تحویل داده تا در مدت 4 هفته مانده به بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی، کارِ خرید این بازیکنان نهایی شود. سه نفر از این بازیکنان هلندی هستند و به نظر می‌رسد که کومان می‌خواهد برخی از شاگردانی را که در تیم ملی هالند داشته به بارسا بیاورد. این 4 بازیکن عبارتند از : ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم، استفان ده فری و اریک گارسیا.

ممفیس دپای، جورجینیو وایندالدوم و اریک گارسیا در سال آخر قرارداد خود با باشگاه هایشان هستند و مذاکره برای جذب آن‌ها راحت تر است. در حال حاضر تنها بازیکنی که به طور قطعی به تیم اصلی بارسلونا پیوسته، میرالم پیانیچ است که از یوونتوس آمد و با آرتور ملو معاوضه شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала