Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل باید از رئال برود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مک‌منمن ستاره‌ی انگلیسی پیشین رئال مادرید معتقد است که در صورت این‌که بیل جایگاه ثابتی در رئال نداشته باشد باید از این تیم جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک، اوضاع گرت بیل در رئال مادرید اصلا خوب نیست. اعتماد زیدان نسبت به او به طور کامل از بین رفته و محبوبیتی هم میان هواداران ندارد. او باید مادرید را ترک کند اما پیشنهادی ندارد و همین مسئله، اوضاع را سخت کرده است.

در هیمن حال استیو مک‌منمن، ستاره‌ی سابق رئال مادرید، معتقد است که او می‌تواند در لیگ برتر انگلیس به دوران اوج خود برگردد.

استیو مک منمن معتقد است که گرت بیل باید به لیگ برتر انگلیس بازگردد چرا که در آنجا می‌تواند دوباره به سطح خوب خود برسد. مک منمن درباره‌ی بیل گفت:" به نظرم گرت بیل می تواند در لیگ برتر بازی کند و به بالاترین سطح خود برسد. مطمئناً به او امیدوارم. می‌دانم که او 31 ساله است. البته مصدومیت‌های زیادی داشته اما به نظرم او در سال های اخیر، زیاد فوتبال بازی نکرده است بنابراین باید به تیمی برود که متناسب و در عین حال قدرتمند باشد. مهمترین چیز برای گرت، فوتبال است و اگر او این کار را در رئال مادرید انجام ندهد باید در جای دیگری تلاش کند."

مک منمن درباره‌ی شرایط فصل جدید لیگ برتر انگلیس گفت:" لیورپول از یک فصل خارق العاده بازگشته است. منچستر سیتی استعدادی برتر مانند فران تورس را بدست آورده است. آنها داوید سیلوا را از دست دادند اما چند بازیکن دیگر را جذب خواهند کرد. چلسی چندین ستاره‌ خریداری کرده است. اما هنوز بازار نقل و انتقالات تمام نشده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала