اطلاعات در ارتباط برگزاری مسابقه بین المللی " کریمه در تاریخ جهان روسیه"

© Sputnik / Konstantin Chalabov /  مراجعه به بانک تصاویر کریمه
کریمه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت جمهوری کریمه با نمایندگی دایمی جمهوری کریمه تحت ریاست فدراسیون روسیه، مسابقه اینترنتی بین المللی "کریمه در تاریخ جهان روسیه" را برگزار می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، این کانکور بار چهارم در کریمه دایر می گردد که اهداف اساسی آن شامل - مروج نمودن ارزش های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و ملی کریمه به مثابه یکی از جمهوریت های فدراسیون روسیه در میان هموطنان مقیم خارج از کشور می باشد.

مسابقه به زبان روسی صورت می گرد.

کانکور شامل 20 سوال و 1 کار هنری - اسن، یكی از عناوین انتخاب شده می باشد:

- "چرا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان "سخنرانی کریمه" در ماه مارچ 2014 روسها را "خلق بزرگ جدا شده جهان" خواند؟.

- "دنیای روسیه "- برای من چه مفهوم دارد؟ ؛

- " کریمه "لحظه حقیقت" در مناسبات متقابل روسیه و غرب است "؟.

- "از نظر شما ، چه پیوند ناگسستنی بین هویت ملی روسیه و کریمه وجود دارد"؟

- " شما زیبا هستید، سواحل مستحکم است ": کریمه منبع الهام برای نویسندگان و شاعران بزرگ روسی بوده و است"؟

جایزه مهم این مسابقه – استراحت 7 روزه برای دو نفر در کریمه با برنامه های جامع سیر علمی، بازدید از تاسیسات تاریخی، انجینری، ملی و طبعی می باشد". در نتیجه کانکور، 3 برنده انتخاب می شوند. علاوه بر مراسم اعطای جوایز، برای برندگان شرایط کنفرانس مطبوعاتی ترتیب می گردد که در چوکات آن می توانند برداشت های خود را از این مسابقه و بازدید از کریمه به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، به تمام شرکت کنندگان که به 20 سوال درست پاسخ داده اند ، اما برنده (فینالیست) مسابقه نشده اند ، به ایشان جوایز یادگاری اهدا می شود.

 به منظور اخبار مسابقه، مطالب اطلاعاتی ویژه ای برای چاپ و ارسال در سایت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی تهیه می گردد که از طریق لینک در دسترس هستند: https: //yadi.sk/d/Zo8XuRtdiBT4RA؟ w =  1 و همچنین در صفحه اصلی سایتznayukrim.rf  در بخش "بارگیری مطالب تبلیغاتی"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала