Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق باشگاه‌های لیگ برتری برای پخش زنده مسابقات از تلویزیون

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتری موافقت کردند که همه مسابقات ماه سپتامبر به صورت زنده پخش شود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های لیگ برتر توافق کرده‌اند که همه مسابقات 28 سپتامبر به طور زنده از تلویزیون نشان داده شود.

از سرگیری لیگ برتر انگلیس پس از سه ماه وقفه کرونا ویروس در ماه جون تغییر قابل توجهی در برنامه را به وجود آورد، با 92 بازی باقی مانده در لیگ برتر در فصل 2019/20 در اسکای اسپورتس، بی‌تی اسپورتس، بی‌بی‌سی یا آمازون پخش گردید.

این ترفندی بود برای اطمینان از این‌که وقتی اقدامات فاصله اجتماعی از حضور شخصی هواداران در ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کند آنها می‌توانند بازی‌های تیم‌شان را تماشا کنند.

در بیانیه لیگ برتر آمده: "در جلسه سهامداران لیگ برتر روز [سه شنبه] باشگاه‌ها توافق کردند که تمام 28 مسابقه‌ای ماه سپتامبر از طریق شرکای پخش موجود لیگ اسکای، بی‌تی، بی‌بی سی و آمازون در انگلیس به طور مستقیم پخش شود.

اسکای اسپورتس و بی‌تی اسپورتس قلاً 17 مسابقه را برای پخش مستقیم برای سه مرحله اول مسابقات 2020/21 انتخاب کرده‌اند. از 11 مسابقه باقی مانده، اسکای اسپورتس شش مسابقه دیگر، بی‌تی اسپورت سه مسابقه دیگر، بی بی سی و آمازون هر کدام یک مسابقه دیگر را پخش می‌کنند.

لیگ برتر همچنان با بی‌بی‌سی رادیو 5 لایف و تاک اسپور در حال مذاکره است تا راه حلی مشابه را برای رادیو به توافق برساند. با رایزنی با کلیه ذینفع‌های مربوطه، لیگ برتر در حال بررسی تمهیدات مناسب برای مسابقات است که پس از 1 اکتبر برگزار می‌شود.

بی‌بی‌سی برای اولین بار در پایان زمان بندی مجدد فصل 2019/20 چهار بازی لیگ برتر را به نمایش گذاشت و اکنون سفر برنلی به لستر را در شنبه 19 سپتامبر پخش خواهد کرد.

اکثر برنامه‌های پخش زنده در ماه سپتامبر به پخش کنندگان غالب اسکای اسپورتس و بی‌تی اسپورت واگذار شده است.

شنبه وقت چاشت BT میزبان دیدار افتتاحیه فصل، بین فولام و آرسنال است. کریستال پالاس و ساوتهمپتون (BT) با وستهام و نیوکاسل (اسکای) برای دیدن در دسترس است.

بقیه بازی‌های آخر هفته افتتاحیه مسابقات لیگ برتر با بازگشت "سوپر فوتبال" و "شب دوشنبه فوتبال" برای فصل جدید از Sky پخش می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала