Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی تازه یووه در پرونده انتقال سوارز به تورین

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال ایتالیا منتشر است تا لوییز سوارز در مدارک خود تأییدیه‌ای دریافت کند تا با آن بتواند راحت به سمت تورین پرواز کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز پس از اعلام رونالد کومان که دیگر در برنامه‌اش جایی ندارد منتظر است تا بتواند در آزمون تابعیت شرکت کند که بتواند پاسپورت ایتالیایی داشته باشد در حالی‌که در تورین همه منتظر او هستند.

با این حال  به نظر می رسد که مراحل اخذ تابعیت ایتالیا به تأخیر افتاده و در یوونتوس شک و تردیدهایی در باره قرارداد با سوارز خلق می‌شود که اگر او پاسپورت نگیرد نمی‌تواند لباس بیانکونری را بپوشد.

جیان‌لوکا دی ماریزیو کارشناس مرکاتو در بخش نقل و انتقالات مدعی شد كه یووه در صورت خراب شدن اوضاع، ادن ژکوی بوسنیایی مُهاجم رُم را از دست نمی‌دهد.

او گفت: "پرونده سوارز هنوز حل نشده زیرا در معاینه گذرنامه تاریخی وجود ندارد، مسئله زمان وجود دارد که یووه را در حالت آماده باش قرار داده است. اگر پاسپورت ایتالیا را دریافت نکند نمی‌تواند انتقالش نهایی شود."

لازم به یادآوری است که سوارز به لطف همسرش سوفیا بالبی که نیاکانش در ایتالیاست با گذرنامه ایتالیایی در لالیگا بازی می‌کند اما برای بازی در سری آ پاسپورت زن کافی نیست و بازیکن اروگوئه‌ای ابتدا باید یک امتحان کوچک را پشت سر بگذارد.

صحبت در مورد توافق در ایتالیا

در حالی که لوئیز سوارز مسئله بوروکراتیک را حل می‌کند بارسا و یوونتوس در تورین برای انتقال این مهاجم به توافق رسیده‌اند. ایتالیایی‌ها 3 میلیون یورو به اضافه 13 متغیر دیگر برای دستیابی به ادغام سوارز پرداخت می‌کنند، در عملیاتی شبیه به عملیاتی که ایوان راکیتیچ به سویا رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала