Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی را نمی‌خریم چون قوانین فیرپلی مالی را نمی‌شکنیم

© AFP 2023 / Robyn BeckManchester United's coach Jose Mourinho walks on the pitch before the start of the International Champions Cup match between Manchester United and AC Milan at the StubHub Center in Carson, California, on July 25, 2018
Manchester United's coach Jose Mourinho walks on the pitch before the start of the International Champions Cup match between Manchester United and AC Milan at the StubHub Center in Carson, California, on July 25, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مورینیو سرمربی باشگاه تاتنهام می‌گوید سیتی و گواردیولا با خرید مسی قوانین بازی جوان‌مردانه‌ی مالی را خواهند شکست.

به گزارش اسپوتنیک،  ژوزه مورینیو با طعنه به شرایط منچسترسیتی مدعی شد که تاتنهام نمی‌توانست برای خرید لیونل مسی اقدام کند چون به قوانین فیرپلی مالی پایبند است. 

مسی در طول یک ماه گذشته به تیتر اصلی اخبار تبدیل شده بود چرا که درخواست جدایی از بارسلونا را به مدیران این باشکاه تقدیم کرد اما در نهایت این اتفاق مورد پذیرش آنها قرار نگرفت و فوق ستاره آرجنتینی حداقل یک فصل دیگر نیز در نیوکمپ حضور خواهد داشت.

بازیکن آرجنتینی به دنبال فعال کردن بند فسخ رایگان در قراردادش بود اما باشگاه با حمایت لالیگا راه جدایی او را سد کرد. منچسترسیتی گزینه اصلی مسی برای همکاری دوباره با پپ گواردیولا بود و گفته می‌شد که این تیم نیز خود را برای خرید او آماده کرده است. آنها در ابتدای سال جاری میلادی به دلیل عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی به مدت دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم شدند اما در نهایت دادگاه عالی ورزش این رای را ملغی اعلام کرد.

مورینیو با طعنه به اتفاقات اخیر در پاسخ به این سوال که آیا علاقه‌ای به خرید فوق ستاره بارسا داشت گفت: " برای انتخاب تیم تاپ اولون؟ نه، برای تاتنهام نه. ما در تاتنهام به قوانین فیرپلی مالی احترام می‌گذاریم. او فقط می‌تواند به تیم‌هایی برود که به این قوانین احترام نمی‌گذارند که مطمئنا تاتنهام نیست. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала