Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دپای، احتمال پیوستن به بارسلونا را تایید کرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینگر هالندی باشگاه لیون از علاقه بارسلونا نسبت به خود مطلع است.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای یکی از گزینه‌های اصلی بارسلونا برای خط حمله در این تابستان به شمار می‌رود. رونالد کومان اعتقادی به سوارز ندارد و به او گفته که باید باشگاه را ترک کند.

ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
علاقه کومان به دپای جدی است
دپای پس از شکست یک بر صفر تیم ملی کشورش مقابل ایتالیا، در مورد حرف و حدیث‌هایی که پیرامون علاقه‌ی بارسلونا به او وجود دارد، گفت:«ما فقط باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. من چیز زیادی از وکیل خود نشنیده‌ام. می دانم که علاقه وجود دارد و بارسا به جذب من تمایل دارد ، اما حرف بیشتری برای گفتن ندارم ، زیرا چیز زیادی در مورد آن نمی دانم.»
این وینگر هالندی باشگاه لیونل در مورد شکست تیمش برابر ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا گفت:«این یک واقعیت بود که فرصت های کمی داشتیم و توپ زیاد در اختیار ما نبود و اگر هم توپ را در اختیار داشتیم ، انرژی کمی برای انجام کارها داشتیم. هیچ کس واقعاً آزاد نبود. یک بازی سخت بود. سعی می‌کنیم با ثبات بیشتر به راه خود ادامه دهید.»

دپای با گفتن این حرف ها ضمن تایید علاقه‌ی بارسلونا به خود، از عملکرد تیم ملی کشورش مقابل ایتالیا اظهار نا امیدی کرد. باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون این مسائل رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала