Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایگاه متزلزل گریزمن در ترکیب اول کومان

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که آنتوان گریزمن از لیگ برتر علاقمند دارد اما جایگاه او در برنامه‌های کومان تا کنون تثبیت نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمان مُهاجم فرانسوی بارسلونا کاملا در این تیم ثابت ناشده است و تیم‌های انگلیسی زیادی وجود دارد که در صورت خروج فرضی، او را دنبال می‌کنند تا اقدام به خرید وی نمایند.

در تازه‌ترین مورد "دیلی میل" مدعی شده که تیم‌های منچستر یونایتد، لیورپول و آرسنال علاقمندان او هستند و هر سه تیم از ورود مُهاجمی که در اتلتیکو مادرید زیر نظر سیمئونه درخشید استقبال می‌کنند. حالا و پس از اولین فصل حضور او در بارسا ستاره فرانسوی آماده ادامه کار است. همیشه دیلی میل نوشت؛ گریزمان از زمانی‌كه كومان نقش مهمی را قبل از جدایی احتمالی لئو مسی به وی پیشنهاد كرد متقاعد شده بود. سرانجام نابغه آرجانتینی ماندنی شد و حالا وضعیت گریزمن در هاله‌ی ابهام قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است که رونالد کومان تا زمانی که بازیکنان را از نزدیک نبیند نمی‌خواهد تصمیمی بگیرد. در مقابل، مربی هالندی در حال حاضر لئو مسی، لوئیز سوارز، گریزمان، ترینکائو، پدری، برایتویت و آنسو فاتی را در اختیار دارد. بازیکنان زیادی برای چند موقعیت. در لیگ برتر آنها توجه دارند اگر مهاجم فرانسوی در مورد جدایی تجدید نظر کند و می‌خواهد تابستان از بارسا جدا شود، برای خرید وی اقدام خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала