Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف مذاکرات پوگبا با یونایتد؛ ستاره فرانسوی به فکر بازگشت به تورین

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روند تمدید قرارداد پل پوگبا ستاره خط میانی منچستریونایتد متوقف شده و او می‌خواهد سال آینده به تورین برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا ستاره منچستر یونایتد در حالی که منتظر بازگشت به یوونتوس در سال 2021 می‌باشد روند تمدید قراردادش با شیاطین سرخ به بن بست خورده است.

او که در 2016 با رکورد 89 میلیون پوند (ثبت رکورد جهانی) از بانوی پیر به یونایتد نقل مکان کرد، دائما با بازگشت به قهرمان سری A در ارتباط بوده است.

توتو اسپورت مدعی شده؛ با توجه به این‌که پیرلو در کنار پوگبا سه یا چهار سال بازی کرده، اکنون او مربی یوونتوس است و طبق گزارشات هافبک 27 ساله فرانسوی چشم به دیدار مجدد با وی در سال 2021 دارد.

این گزارش که روی جلد نسخه روز شنبه رفته بود ادعا می‌کند که پوگبا روند تمدید قرارداد جدیدش را متوقف کرده زیرا انتظار بازگشت به ایتالیا است.

برنده جام جهانی فرانسه در حال حاضر تا تابستان سال آینده در یونایتد قرارداد دارد اگرچه گزینه تمدید آن تا سال 2022 وجود دارد. انتظار نمی‌رود که در تابستان امسال تحولاتی رخ دهد زیرا پوگبا فعلا از شرایط زیر نظر اوله گونار سولسشیر پس از صعود یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا راضی است.

پوگبا به ویژه پس از قرنطینه رشد داشته و یک همکاری چشمگیر در خط هافبک با برونو فرناندس تشکیل داده است. خط میانی یونایتد این هفته بیشتر تقویت شد وقتی که این تیم به ارزش 40 میلیون پوند دونی فن دی بیک را از آژاکس خرید.

با این وجود اوضاع و ارتباط بین پوگبا و یووه ممکن است در ماه جنوری دوباره ظاهر شود، زیرا پیرلو اظهار علاقه کرد که این بازیکن را به زمین بفرستد.

این دو با هم سه عنوان قهرمانی سری A به دست آورده‌اند و با شکست دادن بارسلونا در برلین به فینال لیگ قهرمانان 2014-15 رسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала