Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش تاتنهام برای حضور هواداران در نخستین بازی لیگ

© REUTERS / MATTHEW CHILDSАтакующий полузащитник "Тоттенхема" Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Атакующий полузащитник Тоттенхема Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه تاتنهام تلاش دارد تا جواز حضور 4 هزار هوادار را در بازی برابر اورتون کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در نخستین بازی لیگ برتر انگلیس، یک‍شنبه شب هفته آینده و در ورزشگاه هاتسپر، میزبان اورتون است و دیدار دشواری در پیش دارد.

مت دوهرتی مدافع راست جدید ایرلندی تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سومین خرید فصل تاتنهام؛ مورینیو تیم خود را کامل می‌کند + عکس

این باشگاه تلاش دارد تا فصل جدید را در کنار هواداران آغاز کند و می‌خواهد جواز حضور 4 هزار هوادار را از مقامات صحی شهر لندن کسب کند.

حضور هواداران برای تاتنهام هم سود مالی خواهد داشت و هم می‌تواند برای روحیه بازیکنان موثر باشد و در این دیدار به پیروزی برسند.

براساس گزارش تلگراف، رئیس دانیل لوی از مسئولان باشگاه تاتنهام معتقد است كه وی می تواند مطابق با محدودیت‌ها و با رعایت فاصله اجتماعی به دلیل ویروس کرونا، فضا را برای هوادران امن سازد تا آن‌ها با خیال راحت بازی تیم‌شان را مشاهده کنند.

باشگاه در نظر دارد تا با حضور 4 هزار تماشاگر در دیدارهای خانگی، 1.5 میلیون یورو عاید کند و معاش کارمندان ورزشگاه را پرداخت کند.

این در حالی‌ست که قبل از این دولت انگیس به باشگاه برایتون در دیدار دوستانه برابر چلسی، مجوز حضور تعداد معدود هواداران را صادر کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала