پیشنهاد داکتران روسی به آلمان؛ ایجاد تیم داکتران متخصص درباره ناوالنی

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد داکتران روسی به آلمان؛ ایجاد تیم داکتران متخصص درباره ناوالنی
پیشنهاد داکتران روسی به آلمان؛ ایجاد تیم داکتران متخصص درباره ناوالنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران روسیه به همکاران آلمانی خود پیشنهاد کردند که یک تیم مشترک داکتران متخصص در خصوص الکسی ناوالنی چهره مخالف دولت روسیه ایجاد کنند.

به گزارش اسپوتنیک، لئونید روشال، رئیس «اتاق ملی طبی» به همکاران آلمانی خود پیشنهاد تشکیل یک تیم مشترک از داکتران متخصص در خصوص الکسی ناوالنی را داده است.

وی می‌گوید که «وضعیت جسمانی ناوالنی بسیاری را نگران کرده است»، بنابراین، متخصصان از دو کشور باید علت اصلی وخیم شدن وضعیت او را بررسی کنند.

انتشار مکالمه مخفیانه پولند و آلمان در مورد مسمومیت ناوالنی توسط بلاروس - اسپوتنیک افغانستان
انتشار مکالمات مخفیانه آلمان و پولند در مورد "مسمومیت" ناوالنی

این داکتر روسی افزود: بیایید با آرامش، نمایندگان متخصصان روسیه- سم شناسان و متخصصان از آلمان جمع شویم و به بررسی از موضوع بپردازیم که آیا ناوالنی مسموم شده است یا خیر. زیرا اگر معلوم شد که او واقعاً مسموم شده است، در روسیه باید پروندۀ در این خصوص تشکیل شود.

وی تصریح کرد که دلایل این وضعیت هنوز مشخص نیست، داکتران روسی کار خود را بسیار خوب انجام دادند و بیمار را از وضعیت دشوار نجات دادند، مطالعات انجام شده در روسیه نشان می‌دهد که هیچ گونه مسمومیت نبوده ولی همکاران آلمانی گفته اند که چیزی پیدا کرده‌اند.

پیش از این دولت آلمان به نقل از متخصصان آزمایشگاه بوندس‌وهر گفته بود که الکسی ناوالنی چهره مخالف دولت روسیه با ماده کیمیاوی از گروه «نوویچوک» مسموم شده است.

دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، روز چهارشنبه در این باره گفت که برلین درباره نتیجه گیری خود در مورد «مسمومیت» الکسی ناوالنی توسط ماده کیمیاوی از گروه «نوویچوک» به مسکو اطلاع نداده، و در دسترس روسیه چنین اطلاعاتی قرار نگرفته است.

الکسی ناوالنی روز پنج‌شنبه گذشته در جریان سفرش به مسکو، ناگهان در داخل طیاره به کما رفت و پس از فرود اضطراری طیاره، در شفاخانۀ در منطقۀ سیبری روسیه بستری شد. سرطبیب شفاخانه اعلام نمود که علت مریضی ناوالنی اختلال متابولیک می‌باشد که باعث کاهش شدید شکر خون وی گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала