«هدف رزمی» پرواز بمب‌افکن‌های بی-52 بر فراز اوکراین فاش شد

CC BY 2.0 / Ronnie Macdonald / Boeing B-52H Stratofortress 4«هدف رزمی» پرواز بمب‌افکن‌های بی-52 بر فراز اوکراین فاش شد
«هدف رزمی» پرواز بمب‌افکن‌های بی-52 بر فراز اوکراین فاش شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا «هدف رزمی» پرواز بمب افکن‌های بی-52 بر فراز آسمان اوکراین را فاش کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Drive، بمب افکن‌های بی-52 در هنگام نزدیک شدن از مسیر اوکراین به سمت کریمه، با سیستم های شناسایی و نظارت هوایی غرب همراه بودند، تا عکس‌العمل نیروهای دفاعی روسیه را به پروازهای طیارۀ استراتژیک امریکایی بررسی کنند.

رهگیری دو هواپیمای امریکا توسط جنگنده سوخو-37  بر فراز دریای سیاه  - اسپوتنیک افغانستان
رهگیری دو هواپیمای امریکا توسط جنگنده سوخو-27 بر فراز دریای سیاه

این نشریه امریکایی ادعا می‌کند که به طور مثال، طیاره‌های آرسی-135 V/W و Airseeker به ویژه برای شناسایی الکترونیکی هستند، می‌توانند اطلاعاتی را در مورد نحوه عکس‌العمل سیستم های دفاع هوایی روسیه و سایر واحدهای فرماندهی و کنترول در برابر بمب افکن ها جمع‌آوری کنند.

طبق گفته این نشریه، این پروازها به‌منظور تعیین پارامترهای تابش الکترومقناطیسی رادارهای مختلف مانند اس-400 که سیستم های دفاع هوایی روسیه را در کریمه تشکیل می‌دهند و همچنان آشکار سازی شکل گیری نبرد چنین مجموعه های انجام شده است.

این نشریه خاطرنشان می‌کند که هنگامی که بمب‌افکن ها از دریای سیاه به سمت کریمه پرواز می‌کردند، طیاره‌های شناسایی نیز به تعقیب آن به سمت کریمه پرواز کردند.

ویدیویی که وزارت دفاع اوکراین در ماه سپتمبر منتشر کرد، دیده می‌شود که بی-52 را جنگنده‌های سوخو-27 و میگ-29 اوکراینی همراهی می‌کنند.

در ماه می، بمب افکن‌های استراتژیک بی-ابی لنسر با شماره های نظامی (85-0060 و 86-60139) نیروی هوایی امریکا برای اولین بار در تاریخ وارد حریم فضایی اوکراین شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала