کلوپ ویدیو

بلاگری در وان حمام دختری رنگ ریخت+ویدیو

© Sputnik / Ilya Pitalyev /  مراجعه به بانک تصاویر بلاگری در وان حمام دختری رنگ ریخت+ویدیو
بلاگری در وان حمام دختری رنگ ریخت+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وبلاگ نویس دختری را بازی داده در حمام خانه رنگ کرد و مشترکان خود را به شوک آورد

به گزارش اسپوتنیک، کریستن هانبی ، وبلاگ نویس YouTube ، یکی از شوخی های خود را منتشر کرد که در آن دوست دختر خود به نام یاسمن را با ریختن کف در حمام خانه، تمام بدن اش را رنگ می کند، اما مشترکان او از این عمل خشمگین شدند.

وی ویدئو ثبت شده خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

قضیه طوری است که دختر ناآگاه از این که آب حمام رنگین است، شروع به گرفتن حمام می نماید و حین خشک کردن بدنش، فریاد می زند که پس از آن، دختر با دستمال دستشویی از حمام بیرون می شود و مشاهده می کند که دست و پاهایش کاملاً آبی رنگ شده است.

خود هانبی وقتی که یاسمین را دید، خندید و او را "قهرترین اسمورف جهان" خواند.

یکی از کاربران توییتر این ویدئو را در صفحه خود به اشتراک گذاشته تاکید کرد که چنین عمل شوخی را مضحک نمی داند و معلوم شد که وی طرفداران زیادی را باخود دارد.

یکی از کاربران گفت: "این شوخی می توانست او را بکشد. تماس رنگ که برای لباس است به آله  تناسلی، چشم یا دهان غیر قابل قبول است. این بسیار خطرناک است. او این دختر باید به دکتر مراجعه کند ، زیرا این امر می تواند به سلامتی او آسیب جدی برساند."

برخی از مشترکان هانبی را به بی احترام نسبت به دختر متهم کردند.

آنها در اظهار نظرها پرسیدند: "این دختر با او چه كرده بود؟ معمولاً چنین اقدام برای انتقام گرفتن از کسی انجام می شود، هیچ كس دست به چنین اقدامی شوخی نمی زند."

اما کسانی هم پیدا شد که از چنین شوخی ها برائت دادند.

یکی از مفسران گفت: "من فکر می کنم که بسیاری از دختران این ویدیو را محکوم می کنند، آیا خواهید خندید، اگر چنین شوخی با پسری صورت بگیرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала