Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل چرا هیچ پیشنهادی ندارد؟

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که مدیر برنامه های گرت بیل به دنبال راه و مذاکره برای خروج این بازیکن از رئال مادرید است، اما این بازیکن ولزی هیچ پیشنهادی برای خرید ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل یکی از بازیکنان پر حاشیه رئال مادرید در طی دو فصل اخیر بوده است.

پیش از آغاز فصل گذشته رقابت ها این بازیکن تا آستانه پیوستن به یک تیم چینی با رقمی هنگفت پیش رفت، اما در نهایت پس از کشمکش های زیاد در تیم زیدان ماند و فصل پر فراز و نشیبی را از روی نیمکت سپری کرد.

با این حال امروز مارکا اعلام کرد که جاناتان بارنت مدیر برنامه های این بازیکن ولزی با مدیران رئال بر سر خروج بیل از رئال وارد مذاکره خواهد شد، اما روزنامه دیلی میل به نقل از منابع اسپانیایی میگوید که بیل بخاطر دستمزد بالایی که میگیرد، هیچ پیشنهادی ندارد.

این یعنی هیچ تیمی توانایی پرداخت دستمزد این فوتبالیست ولزی را ندارد و به همین خاطر بیل در رئال ماندنی شده است.

گرت بیل که دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، سالیانه نزدیک به 18 میلیون پوند ( 17 میلیون یورو) حقوق میگیرد.

این بدین معنی است که هر تیمی برای خرید او باید در طی دو سال 30 میلیون پوند دسته کم برای حقوقش باید کنار بگذارد.

از سویی نیز رئال مادرید هم اگر بخواهد قرارداد بیل را یک طرفه فسخ کند، باید این مبلغ را به او بپردازد که این مسئله با توجه به بحران مالی باشگاه ها برای تیم پرز این معظل بزرگ به حساب می آید.

گرت بیل در یازده بازی پایانی تیمش در رقابت های این فصل لالیگا فقط 100 دقیقه برای رئال به میدان رفته است و هیچ جایی در اندیشه های تاکتیکی زیدان نداشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала