Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه تلاش‌های منچسترسیتی برای جذب ابر ستاره بارسلونا

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچسترسیتی همچنان در تلاش است تا لیونل مسی را از بارسلونا گرفته و قراردادی دو ساله با او ببندد.

به گزارش اسپوتنیک، دور جدید تمرینات تیم فوتبال بارسلونا با حضور رونالد کومان سرمربی تازه وارد هالندی این تیم در مجموعه تمرینی این باشگاه برگزار شد اما باز هم خبری از لیونل مسی نبود.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی سیتی برای مراسم معارفه مسی + عکس

در تازه‌ترین خبرها، رادیو اسپانیایی «کادنا سِر» مدعی شد منچسترسیتی قصد دارد در صورتیکه موفق شد در تابستان جاری لیونل مسی را به خدمت بگیرد با او قراردادی دوساله امضا کند. بر اساس این گزارش چیکی بگیرستن مدیر ورزشی منچسترسیتی در حال حاضر در شهر بارسلون به سر می برد و مشغول مذاکره با باشگاه بارسلونا است.

با این حال مسی همچنان بر سر موضع خود برای ترک این تیم اصرار دارد تا پپ گواردیولا مربی سابق او که حالا هدایت سیتیزن ها را در منچسترسیتی بر عهده دارد خواهان جذب ستاره فوتبال جهان شده است. من‌سیتی حاضر است مبلغ قابل توجهی را برای جذب مسی پرداخت کند تا او را با عقد قراردادی دوساله به انگلیس ببرد.

فوق ستاره بارسلونا که در آزمایش‌های پزشکی هفته گذشته این تیم نیز حضور نداشت در تمرین نخست آبی اناری پوشان نیز شرکت نکرد تا شایعات در خصوص او ادامه داشته باشد. مسی که با مخالفت اتحادیه فوتبال اسپانیا مبنی بر فسخ یکطرفه قراردادش روبروست بایستی مبلغ 700 میلیون یورو برای جدایی از این تیم پرداخت کند اما جوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسا حاضر است پاداش ویژه 250میلیون یورویی برای ماندن لئو در بین کاتالان ها پرداخت کند.

بر اساس گزارش تازه نشریه اسپانیایی «مارکا» خورخه مسی، پدر لیونل مسی قرار درروزهای چهارشنبه و یا پنجشنبه هفته روان با مدیران بارسلونا مذاکره کند تا راهی برای حل و فصل اختلافات بیابد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала