Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق شخصی سوارز با یوونتوس + عکس

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بارسلونا با باشگاه یوونتوس به توافق شخصی یافته و احتمال دارد که بزودی به تورین منتقل شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، به برخی بازیکنان این تیم خبر داد که جایی در برنامه‌های آینده او ندارند و می‌توانند این باشگاه را ترک کنند.
لوئیز سوارز یکی از بازیکنانی بود که از سوی سرمربی جدید بارسا این پیام را دریافت کرد و در مخالفت خود را نیز با چنین تصمیمی ابراز کرد.
این بازیکن در نخستین روزها با باشگاه سابقش یعنی آژاکس لینک شد اما پس از چند روز پیشنهاد‌های زیادی به او رسید و باشگاه‌های بزرگی چون یوونتوس و اتلتیکومادرید به به جذب او علاقه نشان دادند.
براساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، این بازیکن حالا پذیرفته که از بارسا جدا شود و با باشگاه یوونتوس به توافق شخصی دست یافته و بیانکونری‌ها حالا در تلاش قانع ساختن بارسلونا اند.


گفته می‌شود که پاول ندود به نمایندگی از باشگاه یوونتوس با نماینده سوارز ملاقات داشته است و توانسته این بازیکن را برای حضور در تورین راضی سازد.
سوارز در حالی با این تیم به توافق می‌رسد که ایگواین در آستانه خروج از این باشگاه قرار دارد و این بازیکن می‌تواند جای خالی او را در تورین پر کند.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала