Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن تاریخ نباید با یک فکس خداحافظی‌اش را اعلام کند

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نایب رییس پیشین باشگاه بارسلونا می‌گوید که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است و نباید با یک فکس جدایی‌اش را اعلام کند.

به گزارش اسپوتنیک، جوردی مستره، نایب رئیس پیشین باشگاه بارسلونا در پیوند به احتمال جدایی مسی حرف‌های جدید بیان کرده و گفته فوق ستاره آرجنتینی نباید به این شیوه بارسا را ترک کند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
پس از «لیونل مسی»، چه کسی لایق پوشیدن پیراهن شماره 10 بارسلونا را دارد؟
او در صحبت با یک رسانۀ اسپانیایی در این خصوص گفت است:«وقتی پای وکلا و فکس به ماجرا باز می‌شود یعنی مسئله پیچیده شده است. خروج مسی از باشگاه باید در شان او باشد. بهترین بازیکن تاریخ با یک فکس نباید بارسلونا را ترک کند.چه چیزی می‌توانم بگویم جز اینکه امیدوارم تجدید نظر کنند و بتوانند راه حلی برای مشکل پیدا کنند.»
نایب رییس پیشن آبی‌اناری‌ها در ادامه اظهار داشت:«وقتی چنین بندی را در قرارداد مسی دیدم، شگفت زده شده‌ام. برای من عجیب به نظر می‌رسد. این قرارداد از سال 2016 تا 2021 اعتبار دارد. درباره پیوند اعتبار بندی که حاشیه‌ساز شده، از لحاظ قراردادی تصمیم با بارسلونا است. باشگاه و لالیگا می‌گویند خبر و مسی اگر می‌خواسته از باشگاه جدا شود باید قبل از 10 جون اطلاع می‌داده است
مستر در پایان صحبت‌هایش با اشاره به جدایی اسطوره‌های دیگر این باشگاه گفت:«اسطوره‌هایی در باشگاه مانند ژاوی، اینیستا و پویول وجود داشته‌اند که برای بارسلونا افتخار آفرینی کرده‌اند و هر کدام حق داشتند که باشگاه را ترک کنند یا تا پایان قراردادشان در بارسلونا بمانند.»

فوق ستاره بارسلونا بر جدایی از این باشگاه متعهد است و بر اساس گزارش تازه نشریه اسپانیایی «مارکا» خورخه مسی، پدر لیونل مسی قرار درروزهای چهارشنبه و یا پنجشنبه هفته روان با مدیران بارسلونا مذاکره کند تا راهی برای حل و فصل اختلافات بیابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала