پس از چین و بریتانیا امریکا از ثبت سریع واکسین کرونا خبر داد

© Fotolia / BillionPhotos.comپس از چین و انگلستان امریکا از ثبت سریع واکسین کرونا خبر داد
پس از چین و انگلستان امریکا از ثبت سریع واکسین کرونا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دبنال انگلستان و چین، روز یک‌شنبه (30، جولای) امریکا از ثبت سریع واکسین خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیریل دیمتریف، رئیس مالی بنیاد دولتی سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه - RDIF در این خصوص می گوید که بنیاد دولتی سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه از ثبت واکسین مانند واکسین ضد کرونا روسی توسط مقام‌های انگلستان و امریکا یاد آوری‌ می‌کند. در همین اواخر شرکای ما ایالات متحده و بریتانیا، روسیه را به دلیل ثبت اوکسین ضد کرونا "اسپوتنیک وی" مورد انتقاد قرار داده اند. در حالی که پس از چند هفته، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از ثبت سریع احتمالی واکسین ضد کرونا خبر داد. همچنان دو روز پس از آن، استفان هان، رئیس سازمان عذا و دارو "FDA" ایالات متحده امریکا از احتمال ثبت زود هنگام واکسین ضد کرونا قبل از كارآزمایی های بالینی فاز 3 خبر داد. دقیقا از روسیه الگوبرداری می‌کنند.

واکنش روسیه به خبر تسریع ثبت واکسین کرونا در چین - اسپوتنیک افغانستان
واکنش روسیه به خبر تسریع ثبت واکسین کرونا در چین

او افزود، ما تمایل شرکای خود برای محافظت از شهروندان حمایت و آماده ارائه پشتیبانی و تخصص جامع برای تأیید زود هنگام موثرترین و بی خطرترین داروهای ضد ویروس کرونا هستیم.

همانطور که اشاره کردم، کشورهای غربی از موفقیت روسیه شوکه شده بودند. و در اخیر آنان مجبور شدند چهار مرحله اجتناب ناپذیر را که عبارت از انکار، خشم، افسردگی و پذیرفتن است، پشت سر بگذارند.

اظهار اخیر نشان می‌دهد که بعضی شرکای غربی ما مرحله افسردگی را پشت سر گذاشته اند و پذیرفتند که روش روسیه صحیح ترین روش بوده است.

قابل ذکر است که وزارت صحت روسیه به تاریخ 11 آگوست نخستین واکسین ضد کرونا را تحت نام "اسپوتنیک وی" برای اولین بار در جهان ثبت کرد. این واکسین توسط مرکز ملی تحقیقاتی پاندمی و میکروبیولوژی گامالی و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است. بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم با شرکایش 4 میلیارد روبل را برای تولید واکسین بر ضد ویروس کرونا در روسیه را سرمایه‌گذاری کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала