Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی با ‌سیتی به فکر دو توپ طلای دیگر

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی "فکر می‌کند که می‌تواند با منچسترسیتی دو توپ طلای دیگر را کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی به پپ گواردیولا گفته که فکر می‌کند اگر با او در منچسترسیتی یکجا شود می‌تواند دو بار دیگر توپ طلا را کسب کند.

به گفته کریستوبال سوریا کارشناس فوتبال اسپانیا، فوق ستاره بارسلونا با مربی سیتی یک گفتگوی تلفنی صمیمانه داشته است. حرکت بعدی مسی تسلط بر عناوین نقل و انتقالات است و این بازیکن در درخشان‌‌ترین زمان ممکن پایان حضورش در نیوکمپ را اعلام کرده است.

البته سوریا جزئیات دلهره آور تماس ستاره آرجانتینی با گواردیولا را فاش کرد که گمان می‌رود هفته گذشته رخ داده باشد.

در برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو این کارشناس فوتبالی گفت: "سه شنبه گذشته هنگامی که مسی تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند اولین فکر او منچسترسیتی و صحبت با گواردیولا بود. این تماس رخ داد و مسی به پپ گفت؛ من می‌خواهم دو جایزه توپ طلای بعدی را بدست آورم و فقط می‌توانم این کار را با تو انجام دهم. این عبارت جدی است که مسی از آن استفاده کرد."

مسی 33 ساله از به یاد ماندنی‌ترین موفقیت‌هایش در بارسلونا با هدایت گواردیولا لذت برد.

سرمربی سابق نیوکمپ ترکیب‌های تیکی تاکای خود را در اطراف شماره 10 آرجانتینی ساخت که این هفته با اعلام تمایلش به جدایی، دنیای فوتبال را متحیر کرد.

مسی زیر نظر گواردیولا به یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ تبدیل شد. این دو از سال 2008 تا 2012 با هم 14 جام کسب کردند. جام‌های مختلف که شامل دو قهرمانی در لیگ قهرمانان، سه قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و دو جام جهانی باشگاه‌های فیفا است. گزارش شده است که سیتی در حال پیگیری شرایط مسی است و گواردیولا این هفته در بارسلونا دیده شد. در میان شایعات سیتی نزدیک به توافق با مسی است که ارزش خیره کننده 1.4 میلیون پوند در هفته را دارد.

سایر غول‌های اروپایی که تصور می‌شوند علاقه زیادی به پیشنهاد درجه اول به برنده شش توپ طلا دارند شامل پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ 1 فرانسه می‌شود. همچنین گزارش می‌شود که یوونتوس در سری آ نیز علاقه به امضای مسی برای بازی در کنار کریستیانو رونالدو دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала