Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران در بارسلونا؛ مسی آزمایش‌های پزشکی را تحریم می‌کند؟

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت شرکت نکردن فوق ستاره بارسلونا در آزمایش‌های پزشکی روز یکشنبه، ممکن است او بزرگ‌ترین غایب بارسلونا در فصل جدید باشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی به صورت جدی به شرکت نکردن در آزمایش‌های پزشکی روز یکشنبه فکر می‌کند. بازیکنان بارسلونا روز یکشنبه قرار است که آزمایش‌های پزشکی و تست کرونا بدهند تا فصل جدید برایشان آغاز شود اما شاید مسی به بزرگ ترین غایب بارسلونا تبدیل شود.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
نبرد حقوقی بارسا – لئو؛ مسی رایگان یا مسی 700 میلیون یورویی؟

اما حالا بخشی از مشاوران حقوقی مسی به او گفته اند که با توجه به ارسال نامه به صورت فکس به باشگاه بارسلونا ضرورتی ندارد تا لو در تمرینات حضور پیدا کند. در حال حاضر به نظر می رسد که حتی باشگاه بارسلونا هم احتمال حضور وی را رد نمی کند. مسی در زمانی که فکس درخواست جدایی را به باشگاه بارسلونا فرستاد، در مورد حضور یا عدم حضور در اولین جلسه مردد بود.

در ابتدا این بازیکن مصمم بود که در تمرین حاضر نشود اما کمی بعد نظرش را عوض کرد و به این نتیجه رسید که بهتر است در تمرین حضور پیدا کند. بر اساس قوانین داخلی باشگاه بارسلونا، هر بازیکنی که در تمرینات مواجه نشود با جریمه نقدی مواجه می شود و مسی نیز در صورت عدم شرکت در تمرینات از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

آخرین خبر در مورد جدایی مسی این است که لئو نیز مثل بارسلونا به این نتیجه رسیده که نیازی نیست تا کار به دادگاه کشیده شود و بهتر است که دو طرف بدون جنگ و دعوا برای این انتقال به توافق شفاهی برسند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала