Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس تلفنی نیمار با مسی و لئوناردو با پدر مسی؛ ادعای اسپورت رد شد

© AP Photo / Joan MonfortНападающий "Барселоны" Лионель Месси, фото из архива
Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاریسن جرمن نیز به جمع مشتریان مسی اضافه شده است و این باشگاه با پا در میانی نیمار دوست نزدیک مسی قصد خرید کاپیتان بارسا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، منابع به ESPN گفتند که نیمار جونیور روز پنجشنبه با لئو مسی از طریق تماس تلفنی در مورد احتمال پیوستن کاپیتان بارسلونا به PSG صحبت کرده است.

در همین حال به نقل از فرانس فوتبال، لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن جرمن با خورخه مسی مدیربرنامه و پدر لیونل مسی کاپیتان بارسلونا تماس گرفته و علاقه باشگاهش را برای جذب فوق ستاره آرجنتینی دنیای فوتبال به اطلاع رسانده است.

پاریسن جرمن در کنار منچسترسیتی و اینتر باشگاه هایی هستند که در صورت جدایی لیونل مسی از بارسلونا، مقصد احتمالی او خواهند بود.

​در هیمن حال روزنامه کاتالان اسپورت در ادعایی عجیب از پیشنهاد منچسترسیتی برای جلب رضایت بارسلونا رونمایی کرد. طبق این ادعا سیتیزن‌ها، 100 میلیون یورو به علاوه گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا را در ازای لیونل مسی به بارسلونا پیشنهاد کرده اند.

View this post on Instagram

☎️ La oferta que estudia el #ManCity por #Messi: #BernardoSilva, #GabrielJesus y #EricGarcia + 100M 💰

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

اما خبرگزاری اسکای در انگلستان ضمن رد این موضوع، خبر داد که منچسترسیتی برای تامین بودجه خرید لیونل مسی، نیازی به فروش بازیکنان خود ندارد. منچسترسیتی برای جذب لیونل مسی از منابع مالی کافی برخوردار است. بنابراین اریک گارسیا، گابریل ژسوس و برناردو سیلوا در راه جذب مسی، قربانی نخواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала