Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهادات برای «سوارز» مثل باران در حال ریزش است؛ آینده او و مسی به هم گره خورده است

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه لوییس سوارز به این باور است که لیونل مسی و این بازیکن اروگوئه‌ای درباره تصمیماتشان پس از جدایی از بارسلونا با یکدیگر مشورت می‌کنند و به نظرات یکدیگر تکیه دارند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر برنامه‌های لوئیس سوارز می‌گوید آینده مسی به آینده لوییس سوارز وابسته است چرا که این دو رفقایی بسیار صمیمی هستند.

سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
تشکیل زوج نیمار- سوارز در دستور کار پاریسی‌ها
آلخاندرو بالبی، مدیر برنامه سوارز، درباره شرایط پیش آمده در صحبت با رسانه‌های اسپانیایی اظهار داشت:«آینده مسی روی سوارز تاثیر دارد چون آنها دوستانی صمیمی هستند و بیرون و درون زمین با یکدیگر رابطه نزدیکی دارند. رابطه برادرانه عمیقی بین مسی و سوارز شکل گرفته، آنها جدایی ناپذیر هستند و همیشه در کنار هم حضور دارند.»
او در ادامه در مورد پیشنهادات برای مهاجم اروگوئۀ آبی‌اناری‌ها گفت:«پیشنهادات بسیاری از همه طرف برای سوارز رسیده چون او یکی از بهترین گلزنان دنیای فوتبال است. این یک نشانه برای تصمیم بارساست که کاملا ورزشی هم نبود. خانواده او در بارسلونا زندگی می‌کنند و او نمی‌تواند مانند بسیاری از بازیکنان به راحتی جدا شود. او باید شرایط خانواده‌اش را نیز در نظر بگیرد.»

پس از پیوستن سوارز به نیوکمپ در سال 2014، این دو بازیکن رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. آنها دو ضلع اصلی از مثلث ام اس ان باشگاه بودند که پس از پیوستن نیمار به پاری‌سن‌جرمن از هم پاشید. علاوه بر موفقیت بسیاری که در زمین به دست آمده، این دو بازیکن رفت و آمد خانوادگی نزدیکی نیز با یکدیگر دارند و با هم به تعطیلات می‌روند.

با این حال رونالدو کومان تصمیم گرفت که سوارز را از تیم و باشگاه کنار بگذارد و گفته می‌شود این موضوع یکی از دلایل اصلی تصمیم مسی به جدایی نیز بوده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала