Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی پاریس برای ورود مسی

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که من‌سیتی برای خرید لیونل مسی پیش‌قدم شده اما پاریسی‌ها نیز چنین اندیشه‌ای دارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که به نظر می‌رسد منچستر سیتی و اینتر برای جذب مسی وارد عمل شده‌اند اما پی‌اس‌جی نیز از آنها عقب نمانده و می‌خواهد روی سرمایه اصلی خود (نیمار) حساب نماید و فوق ستاره ره به سمت پایتخت فرانسه ترغیب کند.

از عصر سه‌شنبه و خبرهای منتشر شده مبنی بر عزیمت لیونل مسی از بارسلونا ، دنیای ورزش جنجالی شده است. در حقیقت ، به عنوان یک حق رای دادن NBA باشگاه شیکاگو بولز حتی با انتشار عکسی از لیونل مسی در توییترش که وی لباس معروف فرنچایز را به تن دارد، پیش بازی گرفت. طبق گزارش‌ها ، منچستر سیتی، اینتر، یوونتوس و منچستریونایتد در این فصل به دنبال میزبانی از اعجوبه هستند. گفته می‌شود که PSG چنین نظری دارد تا این بازیکن با فعال کردن بند آزادی‌اش، اجازه جدایی بگیرد. بندی که ​​تا جون 2021 زمان دارد که از پایان ماه می به پایان رسیده است. اگر مسی خود را آزاد می‌یافت پاریس فقط تماشا نمی‌کرد.

پاریس در مورد عملیات مسی تحقیق می‌کند و از نیمار به عنوان حربه استفاده خواهد کرد.

براساس گزارش‌های RMC Sport  لیونل مسی به طور منظم با نیمار در حال تماس است و از تابستان گذشته تا حال می‌خواهد دوباره با هم تیمی سابقش هم بازی شود و انتقال بی رویه ستاره برزیلی به پاریس به نوبه خود عدم توجه به "امکان سنجی چنین عملی" را مغایر می‌داند. بنابراین PSG می‌تواند برنده شش توپ طلا را از آن خود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала