Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بالای 222 میلیون، تنها شرط خروج مسی از نیوکمپ

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تنها با بیش از 222 میلیون یورو به فروش لیونل مسی رضایت می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سران بارسلونا می‌دانند که اگر واقعاً لیونل مسی تصمیم به جدایی گرفت نمی‌توانند او را به ماندن راضی کنند ولی مصمم هستند که این حرکت را برای هر باشگاهی گران تمام کنند.

به گفته مجری کاتالان RAC، بارسلونا پذیرفته كه پس از این‌كه وی از جدایی‌اش اطلاع داد، نگه داشتن مسی غیرممكن خواهد بود. با این حال هیئت مدیره بارسا حاضر نیست او را آزاد کند و تصمیم دارد او را با بالاترین هزینه نقل و انتقالات به فروش برساند، یعنی بیش از 222 میلیون یورو که PSG برای نیمار پرداخت کرد.

بارسلونا معتقد است که قرارداد مسی تمدید شده است

از نظر قانونی بارسلونا احساس می‌کند که آنها برگ پیروزی را در اختیار دارند. مسی در قرارداد خود یک بند دارد و به او اجازه می‌دهد به طور رایگان جدا شود، به شرطی که وی تصمیم خود را به 20 روز قبل از 10 جولای 2020 به باشگاه بگوید (به عنوان "پایان فصل").

مشاوران حقوقی مسی معتقدند که "پایان فصل" امسال نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و PSG در لیسبون بود به این معنی که مسی یک دوره طولانی برای ابراز تصمیم‌اش مبنی بر ترک از این تیم داشت. با این حال او این کار را نکرد و در 23 آگست با انجام آخرین بازی‌اش این تصمیم را اعلام داشت.

در حالی که بارسلونا از پیروزی در این پرونده اطمینان دارد و مسی قادر به ترک مجانی نیست. از این رو پاسخ آن‌ها به مسی فقط این است که آنها آرزو می‌کنند وی به جای تهدید کردن با اقدام حقوقی ورزش خود را در بارسلونا به پایان برساند. برنامه این باشگاه این است که مسی را آزاد کند اما تنها در صورتی که خریدار بیش از 222 میلیون یورو برای اطمینان از انتخاب مسی به عنوان گران‌ترین بازیکن کره زمین پرداخت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала