Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی ستاره آرجانتینی یوونتوس تایید شد

© AP Photo / Luca BrunoJuventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018
Juventus' Gonzalo Higuain reacts during the Champions League, round of 8, first-leg soccer match between Juventus and Real Madrid at the Allianz stadium in Turin, Italy, Tuesday, April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید باشگاه یوونتوس، جدایی گونزالو ایگواین را در این تابستان تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اخراج ساری از هدایت تیم یوونتوس و با روی کار آمدن آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید این باشگاه، شایعه جدایی گونزالو ایگواین از جمع بیانکونری‌ها اوج گرفت.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی اند که یوونتوس با فسخ قرارداد این بازیکن 32 ساله، اقدام به جذب یکی از میان موراتا، ملیک و ژکو خواهد کرد.

در همین حال آدریانو دل مونته خبرنگار معروف ایتالیایی خبر می‌دهد که آندره‌آ پیرلو جدایی این بازیکن را تأیید می‌کند و این مهاجم آرجانتینی جایی در برنامه‌های آینده او ندارد.

گفته می‌شود که  مذاکرات اولیه با مهاجم بوسنیایی رُم انجام شده و به نظر می‌رسد که ژکو بیش از سایر گزینه ها به یووه نزدیک است.

این در حالی‌ست که اخیراً همسر این بازیکن با جدایی‌اش از رُم مخالفت نشان داده است و نمی‌خواهد تا پایتخت ایتالیا را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала