احضار قومندان امنیه و سرپرست مقام ولایت پنجشیر به کابل توسط امرالله صالح

© Photo / ارگامرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری
امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امرالله صالح: به وزیر داخله هدایت داده شد تا سرپرست قوماندانی امنیه پنجشیر و سرپرست مقام ولایت پنجشیر را به کابل بخواهد.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهور افغانستان، در صفحه فیسبوک خود نوشت: "به وزیر داخله هدایت داده است تا سرپرست قوماندانی امنیه پنجشیر و سرپرست مقام ولایت پنجشیر را به کابل بخواهد تا آنها تمام جزییات عملیات قریه سنگانه  را که به هدف  دستگیری کرام الدین کرام راه اندازی شده بود به مردم تشریج و توضیح نمایند".

دیدار امرالله صالح با سفیر روسیه در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
صالح در دیدار با سفیر روسیه: حضور دولت مقتدر در افغانستان به نفع جهان است

به گفته امرالله صالح، سیاسی ساختن موارد جرمی و حقوقی بخاطر اهداف کوچک سیاسی برای آدم هایی که ادعای  بزرگ  دارند شرم آور است.  وزارت خانه ها بخصوص ادارات امنیتی برنامه های طویل و پیچیده ای خود را دارند. کرام الدین کرام در فهرست فراری های عدلی است. اما ربط دادن هر عملیات به رییس جمهور -  ارگ  و من از سوی فرصت طلبانی که مردم را ملیشه بی معاش خود تلقی میکنند اینبار برملا خواهد شد. کرام الدین کرام باید به دستگاه عدالت حاضر شود و اتهام نسبت به خود را پاک سازد.  اینکه چه دستهایی در سوق قطعات خاص برای دستگیری یک فراری و متهم جرمی نقش داشتند  باید معلوم گردد.  یک حلقه معلوم الحال بی برنامه که با تعیین ناکاره ها پنجشیر را به گروگان گرفته اند حالا برآمده اند دنبال اینکه ازین حالت بد و خجل آور بازهم استفاده ناجایز سیاسی برای بقای چند نفر در صحنه نمایند. من از مردم میخواهم تصویر کلان را ببینند. نه در اطراف فراری ها بسیج شوند و نه وسیله شعارگرایان بی برنامه شوند. دولت قوی ضامن عزت همه ای مردم خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала