Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فصل جدایی فرا رسید؛ بارسلونا دیگر نیازی به «سوارز» ندارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس برخی گزارش‌ها، سران باشگاه بارسلونا به مهاجم اروگوئه‌ای تیم شان اعلام کرده اند که دیگر نیازی ماندن او در نیوکمپ ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن رونالد کومان به نظر می‌رسد که این سرمربی هالندی تغییر و تحولات زیادی را در بارسلونا به وجود خواهد آورد که احتمالا اولین آنها جدایی لوئیس سوارز خواهد بود چرا که حالا شبکه الچرینگیتو مدعی شده باشگاه بارسلونا به ستاره اروگوئه ای خود اعلام کرده که می تواند این باشگاه را ترک کند.

لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
علاقه‌ی یووه به سوارز؛ لوییزیتو دوست دارد بماند
خوتا جوردی، یکی از کارشناسان شبکه الچرینگیتو در این باره گفت:«چند روز پیش برای لوئیس سوارز پیشنهادی به دست باشگاه بارسلونا رسید. باشگاه نیز اعلام کرده که به این پیشنهاد گوش خواهد داد چراکه این اعتقاد وجود دارد که ستاره اروگوئه ای دیگر نمی تواند در بارسا به کارش ادامه دهد. پیشنهاد از سوی تیم سابق سوارز یعنی آژاکس بوده و مبلغ آن 15 میلیون یورو است

سوارز یکی از بازیکنانی بوده که طی یکی دو فصل گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکردش مطرح شده است. در واقع بسیاری از هواداران بارسلونا معتقد هستند که این ستاره اروگوئه ای دیگر پا به سن گذاشته و نمی‌تواند کیفیت قبلی را ارائه دهد و بارسا باید برای او به دنبال جذب یک جایگزین مناسب باشد.

در حال حاضر، تنها مشکل بر سر عقد قرارداد سوارز و آژاکس حقوق دریافتی این مهاجم به حساب می آید. در واقع به نظر می رسد که در صورت توافق شخصی باشگاه هالندی با سوارز، این انتقال قطعی خواهد شدو

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала