Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت نیمار از فینال لیگ قهرمانان؟

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از شکستن پروتکل جدید یوفا، نیمار فوق ستاره برزیلی PSG از حضور در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا محروم شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پیروزی 3-0 پاری‌سن‌ژرمن در سه شنبه شب برابر آر بی لایپزیگ، نیمار فوق ستاره باشگاه فرانسوی پروتکل کروناویروس اتحادیه فوتبال اروپا را شکست و در هنگام تعویض پیراهن‌اش با مارس هالستنبرگ از سوی کمره‌ها شکار شد.

براساس "پروتکل بازگشت به بازی" که در اوایل ماه آگست منتشر شده، در صفحات 31 آن آمده است: "به بازیکنان توصیه می‌شود از تعویض کردن پیراهن شان با دیگری خودداری کنند."

همچنان در این قانون اضافه می‌شود: "عدم رعایت تعهدات مطابق آیین نامه انضباطی یوفا منجر به اقدامات انضباطی خواهد شد."

طبق گزارش‌های رسیده قبل از بازگشت لیگ قهرمانان پس از توقف به خاطر کوید 19 مبادله پیراهن در طول مسابقات مسابقات (تک بازی) در لیسبون منجر به محرومیت یک دوره 12 روزه خواهد شد.

پروتکل رسمی یوفا به صراحت مربوط به دوره‌ای از قرنطین در موارد تعویض پیراهن نیست اما در شرایطی که PSG اکنون با یکی از تیم‌های بایرن مونیخ یا لیون روبرو می‌شود که امشب با هم بازی  دارند تنها پنج روز مانده به فینال نبود نیمار می‌تواند یک خطر واقعی برای پاریسی‌ها باشد.

 

پی‌اس‌جی به دنبال جاگزین

نیمار 28 ساله با بهترین نفوذ خود به عنوان ستاره مهم PSG برابر رقیب آلمانی در ورزشگاه بنفیکا پیروز شد تا برای اولین بار تیمش را به فینال برساند.

او که با رقم 198 میلیون پوند رکورد جهانی را شکست و راهی پاریس شد در نیمه اول در پست TWICE قرار گرفت و قبل از ارائه یار کمکی برای آنخل دی‌ماریا، تیمش را با نتیجه 2-0 پیش انداخت. در یکی از لحظات بعد از خطای وحشتناک دروازه‌بان لایپزیگ درون دروازه قرار گرفت.

ماركینیوش و خوان برنات بازی را 3-0 ساختند.

اگر نیمار بازی یکشنبه شب را از دست بدهد به احتمال زیاد "اریک ماکسیم چوپو موتینگ" می‌تواند جای او قرار بگیرد.

مُهاجم کامرونی که در 30 بازی پنج گل زده در مرحله یک چهارم نهایی هفته گذشته در جریان پیروزی تیمش برابر آتالانتا سهم فعالی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала