Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه‌تکانی در نیوکمپ؛ 7 بازیکن در لیست فروش بارسلونا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد با خانه تکانی بزرگ خاطره تلخ این فصل را فراموش کند.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز پس از شکست 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ، کیکه ستین از نیمکت مربیگری بارسا اخراج شد تا جا برای آمدن رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند به نیوکمپ باز شود.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
70درصد هواداران مخالف سرمربیگری کومان در بارسلونا

نشریه مارکا چاپ مادرید امروز خبر داد، باشگاه بارسلونا بازیکنانی چون لوییس سوارز، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، ساموئل اومتیتی و جرارد پیکه را در لیست فروش خود قرار داده است. کاتالان‌ها قصد دارند با بازسازی تیم خود که در شرایط بحران کرونا سخت به نظر می‌رسد، برای فصل جدید آماده شوند.

شب گذشته خوتا جوردی خبرنگار ال چیرینگیتو نزدیک به باشگاه بارسلونا که رابطه دوستانه ای هم با کومان دارد، ادعا کرد که نه تنها این مربی هالندی سرمربی بعدی بارسا خواهد بود که او فهرستی را به روسای باشگاه داده و مشخص کرده است که روی چه بازیکنانی حساب نمی کند. طبق این ادعا، کومان خواهان جدایی ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، ساموئل اومتیتی و لوئیس سوارز شده و روی آنها برای فصل بعد حساب نمی کند.

در این فهرست نام دو بازیکن دیگر هم دیده می شود که قرار است در مورد این دو پس از چند روز تصمیم گیری شود. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا بازیکنانی هستند که سرمربی هالندی قرار است پس از تعمق بیشتر در موردشان تصمیم گیری کند و این شاید به دلیل عدم وجود جانشینان مناسب برای شان در تیم و مشکلات مالی باشگاه برای جذب بازیکن به جای آنها باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала