اعلامیه وزارت دفاع ملی افغانستان در پیوند به رزمایش نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سپین بولدک کندهار

© رخنامه وزارت دفاع اعلامیه وزارت دفاع ملی افغانستان در پیوند به رزمایش نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سپین بولدک کندهار
اعلامیه وزارت دفاع ملی افغانستان در پیوند به رزمایش نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سپین بولدک کندهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان با نشر اعلامیه ای درباره ای رزمایش نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سپین بولدک کندهار خبر داد. 
اردوی افغانستان در نزدیکی خط دیورند رزمایش نظامی اجرا کرد - اسپوتنیک افغانستان
اردوی افغانستان در نزدیکی خط دیورند رزمایش نظامی اجرا کرد

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز ۲۶ اسد ۱۳۹۹ نوشت: پس از رزمایش در ولسوالی «گوشته» ننگرهار و ولسوالی «ځاځي» ولایت پکتیا، امروز یکشنبه نیروهای ملی دفاعی و امنیتی رزمایش بزرگ نظامی را در ولسوالی «سپین بولدک» ولایت کندهاردر نزدیکی خط دیورند زیر عنوان شهدای سپین بولدک(شهیدان یورش راکتی پاکستان) راه اندازی کردند.
این وزارت نوشته است، که در این رزمایش نیروهای زمینی، کماندوها، نیرو های ضربتی، نیروهای سرحدی و‌ نیروهای هوایی شرکت داشتند و با کاربرد سلاح های سبک و سنگین، قدرت و توانایی های شان را به نمایش گذاشتند.
در ادامه خبرنامه این وزارت آمده است، که ستر جنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح و شماری از جنرال و افسران و مقام های ولایت کندهار این رزمایش را از نزدیک مشاهده و ارزیابی کردند. لوی درستیز قوای مسلح گفت: افغانستانی ها اطمینان داشته باشند که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی از تمامیت ارضی افغانستان مستقلانه و به هر قیمتی دفاع خواهند کرد.
باشندگان و بزرگ قوم در سپین بولدک از این رزمایش استقبال کرده و با سر دادن شعارهایی، پشتیبانی شان را از نیروهای ملی دفاعی و امنیتی اعلام کردند.

یادآوری می کنیم، دولت افغانستان در حالی این رزمایش را در مرزهای این کشور با پاکستان راه اندازی کرده است، که چندی پیش میان نیروهای پاکستانی و افغانستانی درگیری صورت گرفته بود. همچنین برخی از شهروندان افغانستان با انتقاد از این رزمایش می گویند، که نیروهای امنیتی و دفاعی توان امنیت شهرها و شاهراه ها را ندارد، اما رزمایش به راه می اندازند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала