تفنگچه اتومات سبک برای کارمندان مخفی روسیه

© Photo / Rostec تفنگچه سبک و اتومات "Poloz"
 تفنگچه سبک و اتومات Poloz - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تفنگچه جدید سبک و اتومات ساخت کارخانه سلاح سازی روسیه برای نیروهای خاص ایجاد گردیده است.

به گزارش اسپوتنیک، تفنگچه اتومات "Poloz"  خاص برای کارمندان مخفی و اوپراتیفی نیروهای وزارت امور داخله و گارد روسیه ایجاد گردیده است.

آخرین ویدیوی آزمایش تفنگچه «اسپید» منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
آخرین ویدیوی آزمایش تفنگچه «اسپید» منتشر شد

آلبرت باکوف ، مدیر عمومی انستیتوت تحقیقات علمی مرکزی تکنالوژی دقیق در این ارتباط گفت: "این مدل تفنگچه به مراتب نسبت به تفنگچه های موجوده جهان، کوچک و سبک می باشد که خاص برای کارمندان مخفی وزارت داخله و نیروهای گارد روسیه ساخته شده است . این تنفگچه قابل اعتماد بوده و می توان آنرا پنهان نگهداشت. در صورت ضرورت می توان بعضی اجزایی آن منجمله شاجور، دسته آنرا تغییر داد. این تفنگچه کاملاً قابل اعتماد و بی تکلف است که برای کارمندان خدمات عملیاتی بسیار ضروری می باشد.

تفنگچه " "Poloz با مرمی ммх19-9 برای کارتریج های تپانچه 9x19 میلی متر آژانس های فدرال و کارتریج 9x19 میلی متر با یک گلوله با هسته فولادی طراحی شده است ، ظرفیت مجله 15 یا 18 دور است. محدوده هدف از جدید بودن در سطح 50 متر اعلام شده است. منبع تپانچه جدید حداقل 10 هزار عکس است و عملکرد "Poloz" در دامنه دما از -50 تا +50 ° С تضمین می شود.

معرفی تفنگچه جدید ارتش روسیه + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
معرفی تفنگچه جدید ارتش روسیه + تصاویر

اولین نمایش عمومی تپانچه جمع و جور "Poloz" در چارچوب مجمع بین المللی فنی و نظامی "ارتش" -2020 برگزار می شود ، که در غرفه در مرکز نمایشی Rostec نمایش داده خواهد شد ، و همچنین به نمایش گذاشته شده در عمل در محدوده تیراندازی پارک پاتریوت ، جایی که این نمایشگاه برگزار می شود.

یادآوری می کنیم ، این تنفگچه مرمی های نوع  9.19 میلی متری با شاجور 15-18 مرمی مجهز می باشد که همه پرزه های آن تولید روسیه می باشد. توانائی نابودی هدف تا فاصله 50 متر را دارد و تا 10000 فیر در نظر گرفته شده است که در هوا +50-50 می تواند هدف را نابود.

قرار است این تفنگچه در سالون "اردوی-2020 به نمایش گذاشته شود و آزمایش آن ممکن است در پارک تیراندازی "پاتریوت" صورت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала