Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطورۀ یوونتوس: پیرلو می‌تواند از زیدان هم بهتر عمل کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، الساندرو دل پیرو ضمن ابراز تعجب از انتخاب آندره آ پیرلو مدعی شد او حتی می‌تواند بهتر از زین الدین زیدان نیز عمل کرده و موفقیت های فراوانی کسب کند.

آندره پیرلو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیرلو به گواردیولا شباهت دارد
اسطوره بانوی پیر در این خصوص اظهار داشت:«راستش من هم غافلگیر شدم. اگر قرار بود شرط ببندم، 1 یورو هم برای انتخاب آندره آ پیرلو شرط نمی بستم. از اینکه آندره آ برای تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شده بود، خیلی خوشحال بودم و این مسیر درستی برای او بود اما حالا جلوتر آمده و برای او آرزوی موفقیت می کنم. در مجموع دیدگاه ها نسبت به مربیگری بازیکنان سابق در حال تغییر است.»
دل پیرو در مورد اینکه آیا پیرلو می‌تواند زیدان رئال مادرید در ییوونتوس باشد، گفت:«مقایسه با زیزو؟ چنین مقایسه ای درست نیست. زیزو تیم بی رئال مادرید را هدایت کرد و دستیار آنچلوتی بود اما آندره آ هم تمام توانایی های لازم را دارد تا حتی کارهای بزرگتری نسبت به زیزو انجام دهد. او محیط، بازیکنان و باشگاه یوونتوس را می شناسد. به نظر من این خیلی مهم است.»

پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان به دست لیون، مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه برکنار شد و در میان تعجب، آندره آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا بدون هیچ تجربه مربیگری جانشین او شد. تصمیمی بحث بر انگیز که البته با استقبال خوبی در میان هواداران روبرو شد. هنوز مشخص نیست یووه با پیرلو به چه سبکی بازی خواهد کرد و اینکه او دستور به جذب چه بازیکنانی داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала