Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایگزین دخئا در منچستر کی خواهد بود؟

© REUTERS / Hannah McKayВратарь Давид де Хеа «Манчестер Юнайтед» во время матча с "Челси"
Вратарь Давид де Хеа «Манчестер Юнайтед» во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد منچستریونایتد قصد دارد دروازه‌بان قرضی خود در شفیلد یونایتد را جانشین گلر اسپانیایی کند.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخئا دروازه‌بان اسپانیایی شرایط مشکلی در شهر منچستر دارد. این دروازه بان اسپانیایی عملکرد جالبی نداشت و حالا گفته می شود که جدایی وی دور از انتظار نیست. حالا گفته می شود که منچستریونایتد برنامه خود برای جانشینی وی را مشخص کرده است که به نظر می رسد دین هندرسون گزینه اصلی  خواهد بود.

دروازه بان انگلیسی به صورت قرضی امسال به شفیلد رفت و عملکرد درخشانی از خود ارائه داد. دیلی میل گزارش داده است که منچستریونایتد با نقشه ویژه‌ای می خواهند هندرسون را برگرداند. شیاطین سرخ در نظر دارند که قرارداد هندرسون را تمدید کنند اما این دروازه بان یک سال دیگر در شفیلد بماند اما در فصل 22-21 به عنوان دروازه بان فیکس به اولدترافورد برگردد. بدین ترتیب داوید دخئا دروازه‌بان اسپانیایی آخرین فصل خود را به عنوان دروازه بان فیکس منچستریونایتد پیش رو خواهد داشت.

​دخیا مجموعا 38 بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داد که سیزده بار کلین شیت کرد و 36 گل دریافت کرد اما اشتباهات فاحشی در برخی بازی‌ها داشت. در لیگ اروپا اما رومرو دروازه بان اصلی است. برای فصل بعد اما منچستریونایتد در لیگ قهرمانان حضور دارد و احتمالا دخئا در هر دو تورنمنت بزرگ می تواند اثرگذار باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала