Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس نباشد رئال می‌برد؟

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در نبود کاپیتان سرخیو راموس تنها توانسته در یک بازی از 7 دیدارش به برتری دست یابد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تنها در یکی از 7 دیدار رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بدون سرخیو راموس کاپیتان و مدافع مرکزی‌اش به برتری دست یافته که این امر می‌تواند نبود او را در برابر سیتی تعریف کند.

نبود سرخیو راموس حالا در برابر منچسترسیتی نیز خواهد توانست معادله را به ضرر رئالی‌ها بسازد.

گذشته از اعتماد به نفس و رهبری که راموس به تیم می‌دهد، آمارهای تاریخ می‌گویند رئال مادرید همیشه در لیگ قهرمانان اروپا بدون سرخیو راموس دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. بهترین مثال می‌تواند این باشد که تیم سفیدپوش تنها یک بازی از 7 دیدارش در لیگ قهرمانان را در نبود راموس برنده شده که پیروزی پنج سال پیش در دوئل مقابل شالکه 04 بود.

از آن زمان تاکنون هر بار که سرخیو راموس در ترکیب رئال نبوده این تیم سختی کشیده است. فصل گذشته کارت زرد این مدافع میانی سبب شد تا تیمش در نبود او برابر آژاکس در دیدار برگشت 2-1 شکست بخورد.

راموس در حالی که هم تیمی‌هایش از هم جدا می‌شدند از کنار دروازه خودس در برنابئو بازی را تماشا می‌کردند که مجموعا تیمش 4-1 باختند و این امر باعث شد تا آنها خیلی زود با لیگ قهرمانان خداحافظی کنند.

یک سال قبل و در سال 2018 رئال مادرید نیز در آستانه حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس بود که بازی اول 0-0 شد و در بازی برگشت پنالتی جنجالی سبب شد که کریستیانو با گل کردن آن از فاجعه جلوگیری کرد.

همه اینها بدون سرخیو راموس در زمین بود و این همان چیزی است که رئال مادرید باید روز جمعه مقابل منچسترسیتی در اتحاد تجربه کند.

در بازی رفت خطای او روی رحیم استرلینگ سبب شد تا داور کارت زرد بدهد که با آن کارت رئال مادرید شروع به لرزیدن نمود و فکر کرد که بدون سرخیو راموس در زمین باید 2-1 به عقب برگردند و این حرف‌های زیادی را می‌رساند زیرا مادرید به لطف قدرت دفاعی‌اش که در آن کاپیتان فرد کلیدی است و حتی بیشتر مقابل منچسترسیتی که یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر و لیگ قهرمانان است، لالیگا را به دست آورده است.

میلیتائو جایگزین راموس در برابر تیم گواردیولا خواهد بود که بدون شک نبود رهبر رئال مادرید برای حمله مفید واقع خواهد شد و بدین ترتیب سیتی از این نقطه ضعف سود بیشتر خواهد برد تا به لیسبون برسد.

Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راموس محروم است اما به منچستر سفر میکند

سرخیو راموس به منچستر سفر خواهد کرد

سرخیو راموس در زمین اتحاد حضور نخواهد داشت اما او در این دیدار روی سکوها خواهد نشست.

کاپیتان هم‌ تیمی‌هایش را به منچستر خواهد برد تا به عنوان رهبر عمل کند و حمایت کامل آنها را انجام دهد. این تیم فردا پنجشنبه به سمت انگلستان حرکت خواهد کرد و تا ظاهر به آنجا می‌رسند و فردا بعد از ظهر در اتحاد اولین جلسه تمرینی این تیم برگزارخواهد شد و زیدان با یک بازیکن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حضور خواهد یافت.

دیروز رئال و کلیه پرسنل مربوط به تیم اول برای انجام مسابقات لیگ قهرمانان تست کروناویروس مورد نیاز پروتکل یوفا را پشت سر گذاشتند که این آخرین آزمایش قبل از سفر به منچستر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала