Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست اسپانیول از لالیگا: لطفاً ما را به دسته دوم نفرستید!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اسپانیول
اسپانیول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپانیول از لالیگا خواست است که با توجه به بحران کرونا و حذف درآمدها، سقوط آن‌ها به دسته دوم فوتبال اسپانیا را لغو کنند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال اسپانیول از سازمان لیگ این کشور خواسته که به خاطر شرایط خاصی که در این فصل بعد از شیوع کرونا به وجود آمد رعایت حال این تیم و دو تیم سقوط کننده دیگر را کرده و هیچ یک از آن‌ها را به به دسته دوم فوتبال اسپانیا نفرستند.

Принц Гарри в военной форме времени нацистской Германии на первой странице британской газеты Sun  - اسپوتنیک افغانستان
واکنش روزنامه‌های کاتالونیا پس از پیروزی بارسا و سقوط اسپانیول + عکس

این باشگاه در بیانیه‌ای بلند‌بالا از سازمان لیگ درخواست کرده که سقوط تیم‌های قعر جدول در دو دسته بالای فوتبال اسپانیا به سبک تورنمنت‌هایی که مستقیماً زیر نظر فدراسیون فوتبال این کشور اداره می‌شوند، ملغی شود. اسپانیول با یادآوری تلاش تمامی باشگاه‌های اسپانیا به سازمان لیگ برای از سرگرفته شدن مسابقات و از دست نرفتن درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی، خواسته با توجه به اینکه بحران کرونا به شیوه‌ای غیرمنصفانه گریبان این تیم را گرفته، در حق آبی‌و‌سفیدپوشان ایالت کاتالونیا ارفاق شود.

اسپانیول اولین تیم لالیگایی است که چنین درخواستی از سازمان لیگ اسپانیا کرده اما پیش از آن، تیم‌هایی در دسته دوم فوتبال این کشور نیز درخواست‌هایی مشابه داشته‌اند. رقیب همشهری بارسلونا، امسال برای اولین بار از دهه 90، از لالیگا سقوط کردد به عنوان قعرنشین به دسته دوم رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала