Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کانته و 7 بازیکن دیگر در فهرست فروش تابستانی چلسی

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی تصمیم گرفته است تا در تابستان جاری تیم را متحول سازد و برای رسیدن به چنین هدفی، برخی بازیکنان را خواهد فروخت.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته فرانک لمپارد هدایت آبی‌ها را در شرایطی به عهده گرفت که این تیم از خرید بازیکن محروم بود و این سرمربی جوان نتوانست مهره‌های مورد نیاز خود را به خدمت بگیرد.

Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
اوبلاک از چشم چلسی افتاد؛ لمپارد به فکر دیگریست

چلسی در نقل و انتقالات جاری اما اجازه دارد تا در بازار نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد و بازیکنانی چون ورنر و زیاش را تا حال به خدمت گرفته است و چند بازیکن دیگر را نیز زیر نظر دارد.

خرید بازیکنانی چون هاورتز و دیگر گزینه‌های لمپارد اما به خروجی‌های این تیم بستگی دارد و در صورتی‌که این باشگاه بازیکنانش را به قیمت مناسب به فروش برساند، می‌تواند بازیکنان جدید خریداری کند.

براساس گزارش تایمز، مدیران این باشگاه امروز فهرستی از بازیکنان که در تابستان به فروش خواهند رسید را فاش ساختند که در آن نام انگولو کانته و 7 بازیکن دیگر دیده می‌شود.

کانته که این فصل به دلیل مصدومیت تنها در 23 بازی حضور پیدا کرد، باوجود این که در زمان آمادگی یکی از مهره‌های کلیدی خط میانی چلسی بود، یکی از گزینه‌های باشگاه برای فروش است.

آبی‌ها همچنان راس بارکلی، کورت زوما، آندره‌آس کریستنسن، امرسون پالمیری و مارکوس آلونسو، باتشوایی و کپا آریزابالاگا را در فهرست فروش قرار داده اند تا ستاره‌های مفید و مورد علاقه لمپارد را به خدمت بگیرند.

تایمز همچنان مدعی‌ست که لمپارد خواهان بازگشت تیمو باکایوکو که این فصل را به صورت قرضی در موناکو گذراند، به استمفوردبریج است.

این در حالی‌ست که چلسی با وجود محرومیت در نقل و انتقالات در فصل جاری نتایج خوبی گرفت و با پایان لیگ در رده چهارم، به لیگ قهرمانان اروپا راهیافت و در فینال اف ای کاپ نیز حضور داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала