Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر در بحران مربیگری؛ آلگری جانشین کونته می‌شود؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که ممکن است آنتونیو کونته توسط سران اینتر از کار برکنار شود و ماسیمیلیانو آلگری جایگزین او شود.

به گزارش اسپوتنیک، کونته در اظهار نظرهایی جنجالی انتقادات تندی را بر علیه سران باشگاه اینتر روانه کرد و گفت که آن‌ها هوای بازیکنان و باشگاه را ندارند و به طور کامل از تیم حمایت نمی‌کنند، به طوری که فقط هنگام پیروزی خود را جزئی از اینتر می‌دانند.

Принц Гарри в военной форме времени нацистской Германии на первой странице британской газеты Sun  - اسپوتنیک افغانستان
روزنامه‌های امروز ایتالیا؛ اظهارات جنجالی کونته

سرمربی نراتزوری همچنین از این که نمی‌تواند به طور مداوم با مدیر باشگاه در ارتباط باشد گله کرد، چرا که او بیشتر وقتش را در چین است. اظهاراتی که می‌تواند موجب خشم مالکان چینیِ اینتر شود. در همین حل و به گفته‌ی گاتزتا دلو اسپورت، در حالی که اخراجِ آنتونیو کونته از اینتر بعید به نظر می‌رسید، اگر او نتواند روابط مثبتی را با مدیران باشگاه داشته باشد مجبور به ترک سن سیرو در این تابستان خواهد شد.

همچنین به گفته‌ی اسپورت مدیاست، اگر مذاکرات کونته با مدیر باشگاه به خوبی پیش نرود، او از این باشگاه کنار گذاشته شده و ماسیمیلیانو آلگری جایگزین او خواهد شد. گفتنی است که مکس آلگری پس از ترک یوونتوس اکنون بدون تیم است و اینتر میلان می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای او باشد، به خصوص که با جوزپه ماروتا هم رابطه‌ی خوبی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала