امریکا تعداد سربازان خود را در پولند افزایش می‌دهد

© Photo / Public domain / Yvonne Najeraامریکا تعداد سربازان خود را در پولند افزایش می‌دهد
امریکا تعداد سربازان خود را در پولند افزایش می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع امریکا از افزایش سربازان اش در پولند خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مارک اسپر، وزیر دفاع امریکا می گوید که امریکا مذاکرات را با پولند تمام کرده است، پس این ض هزار نظامی دیگر امریکایی به پولند اعزام می‌شوند.

او در اعلامیه گفت: "امریکا و پولند مذاکرات مربوط به توافق‌نامه همکاری پیشرفته دفاعی در بخش " " را به پایان رسانده اند، این توافقنامه امکان حضور دائمی در حدود 1000 سرباز را فراهم می کند".

سی ان ان آخرین تحفه ترامپ به پوتین را فاش کرد
 - اسپوتنیک افغانستان
سی ان ان "آخرین تحفه" ترامپ به پوتین را فاش کرد

او افزود، که در حال حاضر 4500 سرباز امریکایی به طور چرخشی در پولند حضور دارند، همچنان این پیمان " مهار روسیه و تقویت ناتو" کمک خواهد داد.

وی ادامه داد: "هزار نفر تقریباً اندازه ی یک هنگ است. در عین حال، بدون شک افزایش این تعداد در نهایت تاثیر خاصی نخواهد داشت. اما در عین حال، هر چه تعداد (تعداد پرسنل نظامی) بلوک ناتو در اروپا بیشتر باشد، امنیت در اروپا کمتر خواهد بود و البته، این اقدام بیشتر با هدف احتمالاً سیاسی بوده است، به گونه‌ای که آنها احساس کنند که برادر بزرگتر، ایالات متحده از آنها مراقبت می کند".

وی همچنین خاطرنشان کرد: "رهبری پولند مانند سایر کشورهای اروپایی در مورد آینده نیروهای نظامی فکر نمی کند. اشباع سربازان و اسلحه در نهایت به هیچ چیز خوبی منجر نمی شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала