ایران یک سرکرده گروه تروریستی را که از سوی امریکا حمایت می‌شد، گرفتار کرد+عکس

© Photo / Public relations center of Federal Security Serviceایران یک سرکرده گروه تروریستی را که از سوی امریکا حمایت می‌شد، گرفتار کرد+عکس
ایران یک سرکرده گروه تروریستی را که از سوی امریکا حمایت می‌شد، گرفتار کرد+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت اطلاعات ایران از گرفتاری یک سر گروه تروریستی در این کشور خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت اطلاعات ایران با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده است که جمشید شارمهد، رهبر گروه تندر که مخالف دولت ایران و مقر آن در امریکا می‌باشد را بازداشت کرده است.
در خبرنامه وزارت اطلاعات این کشور آمده است: جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی«تندر» که از امریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌ کرد در طی عملیاتی پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.


این وزارت نیز افزوده است که شارمهد در سال 87، عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد که در آن 14 نفر شهید و 215 نفر از عزاداران مراسم محرم زخمی شدند.
خبرنامه افزوده است که گروهک تروریستی «تندر» در سال‌ های اخیر نیز قصد اجرای چندین عملیات بزرگ را از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌ های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی داشته که این عملیات های تروریستی توسط مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала