Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمیخواهم بارسا را ترک کنم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر خلاف شایعات و گزارش ها، ساموئل امتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا اعلام کرده است که هیچ تمایلی برای ترک این تیم در تابستان پیش رو ندارد.

به گزارش اسپوتینک، سامئول امتیتی مدافع فرانسوی آبی اناری ها فاش کرده است که به هیچ عنوان قصد ترک بارسا را ندارد و میخواهد برای به دست آوردن جایگاهش در این تیم تلاش کند.

روزنامه اسپورت در گزارشی میگوید، این مدافع فرانسوی که از سه تیم لیگ برتری آرسنال، وستهم یونایتد و اورتون پیشنهاد دارد، قصد دارد تا پایان قراردادش یعنی سال 2023 در بارسا بماند.

امتیتی هم اکنون به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از تمرینات تیمش به دور است و دیدار برگشت مقابل ناپولی را نیز از دست خواهد داد.

امتیتی برای حضور دوباره در ترکیب بارسلونا باید با بازیکن جوان تیمش یعنی رونالد آراوخو 21 ساله رقابت کند.

طبق گزارش ها، بارسلونا این بازیکن را در بین 12 بازیکنی قرار داده که خیال فروش آنان را دارد.

این مدافع 26 ساله که از تیم های لیگ برتری از جمله آرسنال پیشنهاد دارد و در صورتی که باشگاه بخواهد او را در لیست فروش قرار دهد، باید به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

امتیتی که در سال 2016 از لیون به بارسا پوست، تا کنون 116 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده است. وی با بارسلونا دو قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را کسب کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала