Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار مدیر باشگاه ناپولی به بارسایی‌ها؛ جهنم به پا خواهد شد!

© Photo / TwitterEljif Elmas
Eljif Elmas - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر باشگاه ناپولی می‌گوید که او از تصمیم یوفا برای برگزاری بازی این تیم و بارسلونا در نیوکمپ با وجود موج دوم کرونا در اسپانیا انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اولیور لارنتیس، مدیر باشگاه ناپولی به انتقاد از تصیم یوفا مبنی بر گزاری دیدار این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ پرداخته و گفته است که اگر اتفاقی در آنجا رخ دهد، جهنم به پا خواهد شد.

Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوفا تایید کرد؛ دیدار برگشت بارسا – ناپولی در نیوکمپ
او در مصاحبۀ در این خصوص بیان داشت:«در یوفا مثل شکلک سه میمون تصمیم می گیرند. نه می بینند، نه می شنوند و نه صحبت می کنند. به خاطر آنها که دوستان ما هستند، باید بگویم که امیدوارم اتفاقی در بارسلونا برای ما رخ ندهد، در غیر این صورت به قول دیالوگ معروف فیلم "گلادیاتور" مطمئنم که "جهنم به پا خواهد شد
مدیر ناپولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد خرید اوسیمهن به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه گفت:«او را خریدیم چرا که بازیکنی است که مدتهاست شرایطش را دنبال می کنیم. گتوزو خواستار خریدنش بود و من را راضی کردند تا 70 میلیون یورو به علاوه ده میلوین یورو پاداش بر اساس عملکرد هزینه کنیم (لیل البته 20 میلیون یورو به ناپولی برای خرید کامزیس، مانزی، پالمیری و لیگوری خواهد پرداخت) امیدواریم که 25 تا 30 گل به ثمر برساند اما در کنارش در روند بازی به هم تیمی هایش کمک کند.»

لادنتیس در پایان صحبت‌هایش در باره ایموبیله که در مسیر کفش طلای 2020 گفت:«او متعلق به تیم ماست. وقتی توانسته رکورد هیگواین را بشکند، فقط می خواهم خوشحال بشوم. او باید در دنیا مورد تجلیل قرار بگیرد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала