Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر عامل بایرن: تیاگو از مونیخ می‌رود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو
تیاگو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارل هاینس رومنیگه تایید کرد که هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، کار هاینس رومنیگه، مدیرعامل بایرن مونیخ، مدعی شد که تیاگو آلکانترا هافبک برازیلی‌الاصل اسپانیایی قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده و از این تیم جدا خواهد شد. 

این هافبک در سال 2013 از بارسلونا جدا شده و به قهرمان بوندس‌لیگا پیوست و حالا تنها یک سال دیگر از مهلت قراردادش باقی مانده است. تیاگو 29 ساله اخیرا به لیورپول لینک شده و بایرن تایید کرده که پس از عدم موفقیت در مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن، انتظار دارند که او در تابستان سال جاری از آلیانز آرنا جدا شود.

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports) on

رومینیگه به اسکای اسپورت گفت: " در واقع مکالمات حسن صالح حمیدزیچ و او همیشه بسیار ساده بود. در بعضی اوقات به نظر می رسید که به توافقی دست پیدا کرده اند. و اما سپس تیاگو به حسن اطلاع داد که دوست دارد چالشی جدید را تجربه کند و شرایط این طور پیش رفت. ما باید این را بپذیریم. ما قراردادی داریم که یک سال دیگر اعتبار دارد و اگر او با هر باشگاهی توافق کند آنها باید هزینه انتقال این بازیکن را بپردازند. من نمی خواهم هیچ اظهارنظر علنی درباره مبلغی که در ذهن دارم انجام دهم. بعدا با آن سر و کله خواهیم زد. به هیچ وجه عصبانی نیستم. او را دوست دارم و فکر می کنم او فوتبالیس بزرگی است و شخصیت خوبی هم دارد. نباید فراموش کرد که در 29 سالگی اگر می خواهد چیز جدیدی را تجربه کند باید این کار را انجام دهم چون در دهه 30 این کار سخت تر خواهد بود. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала