Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی لندن برای جذب استونز

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جان استونز
جان استونز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای یک منبع آگاه، جان استونز مدافع منچسترسیتی می تواند باید برای دیدار با سرمربی پیشین دیوید مویس در وستهم آماده شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌ی سان انگلستان مدعی شده است که تیم‌ لندنی وست‌هام یونایتد هم مقل دیگر تیم لندنی یعنی آرسنال به جذب جان استونز مدافع میانی منچسترسیتی علاقه مند است.

 آبی‌های شهر منچستر با 41 میلیون پوند پیشنهاد برای ناتان آکه مدافع بورنموث که پس از سقوط کردن از لیگ برتر به چمپیونشیپ توسط بورنموث این پیشنهاد پذیرفته شده است واین بازیکن بزودی به اتحاد خواهد آمد.

این بدان معناست که استونز، مدافع ملی‌پوش انگلیسی، با فقط 26 میلیون پوند در دسترس است و سرمربی چکُش‌ها یعنی دیوید مویس مدیران این تیم را هشدار داده است.

View this post on Instagram

A post shared by West Ham Fanpage ⚒ (@westhamdiscuss) on

استونز در جنوری 2013 با قراردادی 3 میلیون پوندی از بارنزلی به اورتون پیوست اما مویس چند ماه بعد از اورتون به منچستریونایتد نقل مکان کرد.

آرسنال همچنین در حال جستجوی استونز است که اخیراً در مورد مشکلات مربوط به فرم و تناسب اندام با مشکل روبرو شده است.

وی به اسکای اسپورتس گفت: "این واقعاً از نظر شخصیمن است که ناامید کننده بوده است. مجدداً آسیب دیدگی، پس از آن چیزهای اندکی مانند صدمه دیدن در چند روز بعد از قرنطینه شدن، ناامید کننده بوده است من سعی کرده ام مثبت بمانم، و وقتی به من فراخوانی می شود آماده باشم و احساس می کنم که بوده‌ام، بازگشت پس از قرنطینه، دوباره مناسب شرایط بازی شدن و سپس بازگشتن به بازی و بازی در برابر برخی از رقیبان سرسخت، من این‌ها را دوست دارم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала