Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در اینتر؟ نظر جنجالی «آنتونیو کونته» در مورد این انتقال + عکس

© REUTERS / Vincent WestИгрок FC Barcelona Лионель Месси
Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اینتر نسبت به انتقال فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا به این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته شبکه چینی متعلق به گروه سونینگ که در واقع مالکان نراتزوری هستند، برای تبلیغ دیدار این تیم مقابل ناپولی، سایه لیونل مسی را روی کلیسای جامع دوموی شهر میلان انداخته بود و به این ترتیب به شایعات انتقال ستاره بارسلونا به اینتر دامن زد.

Leo Messi - اسپوتنیک افغانستان
شانس بالای اینتر برای خرید مسی

با این وجود آنتونیو کونته نظر دیگری درباره این انتقال دارد. او پس از پیروزی شاگردانش مقابل ناپولی اعلام کرد:«جابجا کردن کلیسای جامع دومو به مراتب آسان‌تر از انتقال مسی به اینتر خواهد بود!»

انداختن تصویر مسی روی دیواره کلیسای دومو در شهر میلان نیز که به شکل نورپردازی و در شب بازی اینتر مقابل ناپولی انجام شد، ماجرای رابطه اینتر و مسی را داغ‌تر کرد. این تصویر از شبکه تلویزیونی PPTV که یک شبکه چینی و متعلق به گروه مالکان چینی باشگاه اینتر میلان است، پخش شد و مسی را در حالت شادی گل معروفش که سرش را رو به آسمان می‌گیرد و دو دستش را بالا می‌برد، نشان می‌داد.

اما خبرها در مورد حضور احتمالی شماره ۱۰ بارسلونا و نابغه فوتبال جهان در اینتر میلان وقتی قوت گرفت که خبر خانه خریدن لیونل مسی در شهر میلان منتشر شد. خانه‌ای که اتفاقاً گفته می‌شود در یکی از محله‌های نزدیک ساختمان باشگاه اینتر میلان خریداری شده است. این خانه را خورخه، پدر لیونل خریده است و دلیلش هم این است که به گفته نزدیکان این خانواده، از شر مالیات‌های سنگین دولت اسپانیا بر اموال ورزشکاران و به ویژه لیونل مسی در امان باشند.

اما گویا ماجرای تصویر مسی روی کلیسا فقط یک پروژه تبلیغاتی بود که در تلویزیون چین پخش شده است. دو طرف ماجرای این انتقال که باشگاه اینتر میلان و بارسلونا هستند، هر دو قضیه را به شدت تکذیب کرده‌اند و آن را شایعه‌ای بی‌اساس خوانده‌اند اما شاید چینی‌ها اطلاعات بهتری در دست دارند و شاید فوتبال را ورزشی می‌دانند که در آن به وقوع پیوستن هر رؤیایی امکان‌پذیر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала