Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش اختلافات میان آرتور و باشگاه؛ بارسا شکایت می‌کند

© AP Photo / Manu FernandezАртур Мело, фото из архива
Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قرارداد آرتور ملو را فسخ نخواهد کرد و از این بازیکن به دلیل سرپیچی از قوانین به صورت رسمی شکایت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو با میرالم پیانیچ به توافق رسیدند و جا به جایی هر دو بازیکن نهایی شد.

Нападающий английского клуба «Манчестер Юнайтед» Антони Марсьяль с товарищами после забитого им гола в ворота «Челси» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدافع پرتگالی یونایتد در فهرست خریدهای تابستانی بارسا

دو طرف اما توافق کردند که هر دو بازیکن تا پایان رقابت‌های رسمی در تیم‌های شان خواهند ماند و با آغاز تمرینات برای فصل جدید به تیم‌های جدید شان خواهند پیوست.

پس از رسمی شدن این انتقال کیکه ستین در هیچ یک از بازی‌ها از این بازیکن به عنوان بازیکن فیکس استفاده نکرد و ملو به عنوان نیمکت‌نشین فصل لالیگا را به پایان رساند.

این بازیکن اخیراً به دلیل یک هفته استراحت راهی ایبیزا و از آن‌جا راهی برازیل شد و حالا به باشگاه بارسلونا خبرداده است که قصد بازگشت ندارد.

باشگاه بارسلونا با این تصمیم آرتور مخالفت کرد و از این بازیکن خواست تا به اصول باشگاه و قرارداد خوش احترام گذشته به تمرینات باز گردد.

ملو اما اخطار بارسا را جدی نگرفته و خواهان فسخ قرارداد خودش است و می‌خواهد تا آغاز تمرینات یوونتوس برای فصل جدید در برازیل بماند.

حالا باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است تا از این بازیکن به صورت رسمی شکایت کند زیرا بر اساس قرارداد، او تا پایان رقابت‌ها بازیکن باشگاه بارسلونا شمرده می‌شود و مجبور است تا به تمرینات این تیم باز گردد.

در صورتی‌که علیه ملو شکایت صورت گیرد، این بازیکن با مجازات سنگین و جریمه هنگفت رو به رو خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала