توییتر پست ترامپ را حذف و حساب کاربری پسر وی را تعلیق کرد

© AP Photo / Matt Rourkeتوییتر پست ترامپ را حذف و حساب کاربری پسر وی را تعلیق کرد
توییتر پست ترامپ را حذف و حساب کاربری پسر وی را تعلیق کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توییتر یک پست ویدیویی رئیس جمهور آمریکا در مورد مزایای داروی هیدروکسی کلروکین برای درمان کرونا را حذف و حساب کاربری پسر وی را نیز به دلیل انتشار اطلاعات غلط تعلیق کرد..

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN شبکه اجتماعی توییتر ویدئویی منتشره دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده را حذف کرده که در آن در مورد فواید داروی ضد ملاریا - هیدروکسی کلروکین به عنوان دارویی برای مقابله با ویروس کرونا صحبت شده است.

پیش از این، در ویدئویی که از سوی شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و یوتیوب به اشتراک گذاشته شد، شماری ازپزشکان آمریکایی در مورد  بی اثربودن ماسک های پزشکی می‌گفتند،  و ادعا می‌کردند که داروهایی برای COVID-19 وجود دارد.

زنی دراین ویدئو ار دارو های هیدروکسی کلروکین وزیتروماکس به عنوان دارو های ضد کرونا نام برد. وی همچنین اظهار داشت که مطالعات اخیر در مورد ناکارآمدی هیدروکسی کلروکین برای درمان ویروس کرونا "جعلی" است و این اطلاعات توسط "شرکت های دارویی جعلی" حمایت می شود.

توییتر پست ترامپ را تهدید به خشونت عنوان کرد - اسپوتنیک افغانستان
توییتر پست ترامپ را "تهدید به خشونت" عنوان کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با وجود ادعاهای جنجالی که مخالف نظرات کارشناسان بهداشت عمومی دولت وی است، این فیلم را برای 84 میلیون فالور خود در توییتر به اشتراک گذاشت.

از سوی دیگر حساب توئیتری پسر ترامپ نیز به دلیل انتشار اطلاعات گمراه کننده و مضر در خصوص بیماری کووید۱۹ تعلیق شده است.

در همین راستا وی به مدت 12 ساعت از توئیت کردن و ریتوئیت کردن محروم شده است. چرا که پیام وی در خصوص ویروس کرونا با سیاست‌های توییتر در خصوص عدم انتشار مطالب گمراه‌کننده، منطبق نیست.

پسر ترامپ نیز ویدیوی مربوط به داروی هیدروکسی کلروکین و حمایت از مصرف آن برای درمان بیماری کووید 19 را منتشر کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала