Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی – رئال؛ مسافران اسپانیایی قرنطین نمی‌شوند

© AP Photo / Manu FernandezФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت انگلستان تأیید كرده كه دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان از قانون دوباره قرنطینه 14 روزه برای مسافران اسپانیا، معاف خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار رئال مادرید با منچسترسیتی در شهر منچستر قرار است در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بدون قرنطینه شدن مسافران اسپانیا برگزار خواهد شد و این بازی که در تاریخ 7 آگست برگزار خواهد شد، قبل از آن کادر و تیم‌های پشتی زین الدین زیدان مجبور به انجام یک قرنطین 14 روزه نخواهند شد.

وزارت دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش (DCMS) به اسکای اسپورتس نیوز گفته است كه دستورالعمل‌های فعلی برای فعال كردن رویدادهای انتخابی ورزشی بین المللی بزرگ بین المللی كه در تابستان امسال برگزار می‌شود روی دست هستند.

بازی برگشت سیتی با رئال در دور برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 7 آگست در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌گردد، تیم پپ گواردیولا به لطف گل‌های نیمه دوم گابریل ژسوس و کوین د بروین در بازی رفت به میزبانی سانتیاگو برنابئو در تاریخ 26 فبروری 2-1 برنده شد.

یوفا نیز در پیوند به این موضوع به اسکای اسپورتس نیوز گفته است که هنوز هم دستورالعمل‌های فعلی آنها در مورد مسابقات در خانه‌های اصلی برای مرحله یک شانزدهم نهایی انجام می‌شود و این که "سفر برای باشگاه‌های مهمان بدون محدودیت امکان پذیر است."

کمیته اجرایی یوفا همچنین اظهار داشته که تمام بازی‌های یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در زمین اصلی باشگاه‌های میزبان بازی خواهد شد.

با این حال پروتکل‌های آنها برای تکمیل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا که در تاریخ 9 جنوری منتشر شد همچنین بیان می‌کند که در صورت لزوم انجام این کار، اماکن را تغییر بدهند.

در بیاینه رسمی یوفا قبلا آمده بود: "یوفا همچنان به نظارت بر اوضاع ادامه خواهد داد و این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در صورت وقوع اتفاقات جدید مجدداً هرگونه مسابقات را به مکان‌های مسابقات نهایی واگذار کند. این امر باعث می‌شود انجام یک یا چند مسابقه در مکان‌های اصلی غیرممکن باشد."

وزارت حمل و نقل این کشور روز شنبه دولت اسپانیا را به لیست کشورهای "در معرض خطر" اضافه کرده و مسافرانی از اسپانیا، جزایر قناری و جزایر بالئاریک و بریتانیایی‌ها که از سیاحت باز می‌گردند باید پس از رسیدن به انگلستان برای دو هفته باید قرنطین شوند.

مقامات اسپانیایی هشدار داده‌اند که این کشور می‌تواند "موج دوم" کرونا ویروس را تجربه کند و در روز جمعه 922 مبتلا در آنجا ثبت شد.

آخرین آمار نشان می‌دهد که به دلیل کروناویروس 28432 تن جان شان را از دست داده‌اند.

 

قبل از قرنطینه انگلستان دو باشگاه لیورپول و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در 11 مارچ انتقادات سرسختی روبرو شد زیرا 3000 هوادار اجازه داشتند از پایتخت اسپانیا به مقصد سفر آنفیلد سفر کنند و چندین فرد نیز از آن بازی به کروناویروس مبتلا شدند.

یوونتوس در مقابل لیون (7 اگست)، بارسلونا در مقابل ناپولی (8 اگست) و بایرن مونیخ مقابل چلسی (8 اگست) دیگر دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان هستند که هنوز هم برگزار نشده‌اند.

چلسی پس از شکست 3-0 در استمفورد بریج در ماه فبروری در اولین بازی‌اش در خانه بایرن بازی خواهد کرد.

آتالانتا در مقابل پاری سن ژرمن (12 اگست) و RB لایپزیگ مقابل اتلتیکو مادرید (13 اگست) در دور یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهند کرد.

با شروع مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (12 آگست) در چهار شب بازی‌ها به گونه تک حذفی در ورزشگاه‌های خانگی بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون (پرتگال) برگزار خواهند شد.

مرحله نیمه نهایی در 18 و 19 اگست برگزار می‌شود و ورزشگاه بنفیکا در 23 آگست میزبان فینال خواهد بود.

در همین حال الكساندر چفرین رئیس یوفا پس از لغو محرومیت دوساله سیتی از لیگ قهرمانان اروپا توسط دادگاه داوری ورزش (CAS) با خلدون آل مبارك رئیس منچستر سیتی دیدار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала